حجت الاسلام ماندگاری در شلمچه:
حجت الاسلام ماندگاری با تاکید بر ترویج ازدوج آسان گفت: ازدواج جوانان باید آسان، فراوان و به موقع شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۳۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در حاشیه مراسم عقد دو زوج جوان آذربایجان غربی در زیارتگاه شهدای شلمچه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت: یکی از مشکلات و گناه‌هایی که امروز جوانان ما را تهدید می‌کند مسائل شهوانی است.

وی افزود:  ارتباط غلط دختر و پسرها و بعضا ترویج عشق‌های مثلثی از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای که پایه‌های نظام استوار خانواده را نشانه گرفته نیاز به گسترش و ترویج ازدواج آسان را بیش از پیش گوشزد می‌کند.  

این مشاوره خانواده افزود: دین اسلام برای جلوگیری از گناهان راه حل‌هایی را گذاشته و برای جلوگیری از مسائل شهوانی ازدواج را قرار داده است .بنا براین باید ازدواج جوانان آسان، فراوان و به موقع شود.

حجت الاسلام ماندگاری افزود:الگوی زوج‌های جوان در ازدواج و زندگی باید حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)  و ائمه اطهار علیهم السلام باشد.

وی با بیان اینکه مومنین دوست دارند که ازدواجشان در بهترین زمان و مکان‌ها باشد، اظهارکرد: مزار شهدا که واقعا قطعه‌ای از بهشت است بهترین مکان و ایام ولادت حضرت فاطمه (س) بهترین زمان بوده لذا ازدواج این دو زوج جوان در کنار زیارتگاه شهدای گمنام شلمچه بسیار مبارک است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، طی این مراسمی عقد دو زوج جوان با نام "هادی ارجمند و فاطمه چراغی" و "حجت حسین پور و هاجر ابراهیمی " اهل ارومیه با حضور جمع کثیری از زائران راهیان نور برگزار شد.

ارسال نظرات