خبرهای داغ:
در پنجمین روز از سال نو، 2 زوج جوان زندگی مشترک خود را در زیارتگاه شهدای گمنام شلمچه آغاز کردند.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۳۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،خطبه عقد 2  زوج جوان از استان آذربایجان غربی در جوار زیارتگاه شهدای گمنام شلمچه توسط حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری خوانده شد.

سرهنگ حسنعلی چراغی مسئول ستاد راهیان نور سپاه آذربایجان غربی در این باره گفت: هر ساله میلیون ها نفر زائر از سراسر کشور، همزمان با آغاز سال نو به بازدید از مناطق راهیان نور  پرداخته و با شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق می کنند.
وی در ادامه افزود: ستاد راهیان نور استان آذربایجان غربی از دی ماه سال گذشته اقدام به ثبت نام سفرهای راهیان نور نمود و 2 زوج اردبیلی درخواست کردند تا عقد خود را در جوار زیارتگاه شهدا بخوانند.

چراغی در ادامه افزود: این 2 زوج جوان امروز خطبه عقد خود را در جوار شهدای شلمچه خوانده و زندگی مشترک شان را  آغاز نمودند. همچنین زوج ها، فرزند جانباز 70 درصد هستند.

چراغی با تاکید بر لزوم شناخت و آگاهی جوانان از رشادت های 8 سال دفاع مقدس، تصریح کرد:  یکی از مهمترین اهداف این مراسم، ترویج ازدواج آسان و بهره گیری از سیره زندگی شهدا و همچنین الگوسازی شهدای گرانقدر برای زوج های جوان است. طی این مراسم عقد دو زوج جوان با نام "هادی ارجمند و فاطمه چراغی" و "حجت حسین پور و هاجر ابراهیمی " اهل ارومیه با حضور جمع کثیری از زائران راهیان نور برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها