خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان از حضور بیش از هزار گردشگر خارجی در مناطق عملیاتی و زیارتگاه های دفاع مقدس استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۲۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور در منطقه عملیاتی فتح‌المبین در شوش خوزستان اظهار کرد: گردشگرانی از کشورهای آمریکا کانادا، آفریقا، کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله عراق ، لبنان، هند، پاکستان، گرجستان، ترکیه، کویت، سوریه، فلسطین و اردن در مناطق عملیاتی خوزستان دیده شدند.

وی با بیان اینکه این گردشگران از 38 کشور جهان در سفر به خوزستان از یادمان‌های دفاع مقدس دیدن کردند، گفت: این گردشگران از یادمان‌های شلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، فتح‌المبین فکه، چذابه، اروند کنار، پاسگاه زید، پادگان دو کوهه و مسجد جامع خرمشهر دیدن کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)  خوزستان افزود: این گردشگران خارجی از اواخر اسفند ۹۴ تا دوم فروردین ۹۵ در سفر به خوزستان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

سردار شاهوارپور حضور کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در مناطق عملیاتی استان خوزستان از اواخر اسفند ماه تاکنون را پر شور و حماسی دانست و بیان کرد: روند حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان خوزستان روزانه در حال افزایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها