رحمانی فضلی:

رویکرد اصلی وزارت کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی است

وزیر کشور رویکرد اصلی وزارتخانه را تحقق اقتصاد مقاومتی و پس از آن مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و اعتیاد اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۰۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز ضمن زیارت بقعه متبرکه امامزاده یحیی میامی مشهد، از روند اجرایی طرح آرامش بهاری در این بقعه بازدید کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، رویکرد اصلی این وزارتخانه در سال 95 خواهد بود، افزود: در نشستی با استانداران سراسر کشور، بر این اولویت تاکید شد و بر همین اساس شیوه نامه های مناسبی نیز آماده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در سال گذشته تلاش بسیاری را صورت داد تا بستر لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شود و در این زمینه اقدامات مطلوبی نیز به انجام رسید.

رحمانی فضلی تصریح کرد: وزارت کشور همه استان ها را به تشکیل کارگروهی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری موظف خواهد کرد و اقدامات لازم را برای تحقق موضوع اقتصاد مقاومتی در مقاطع کوتاه و بلندمدت انجام خواهد داد.

رحمانی فضلی از مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و اعتیاد به عنوان دومین اولویت وزارت متبوع خود در سال جاری یاد و بیان کرد: قطعا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده یک تحول اساسی در این حوزه رخ خواهد داد.

وزیر کشور ادامه داد: تکریم ارباب رجوع سومین موضوعی است که وزارت کشور آن را به صورت جدی دنبال خواهد کرد و بر این اساس کمیته ای در فرمانداری های سراسر کشور برای رسیدگی به شکایات مردم تشکیل و فرمانداران موظف می شوند به این شکایات در اسرع وقت پاسخ دهند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی نیز دهم اردیبهشت ماه در 21 استان کشور برگزار می‌شود.

وی پس از زیارت از بقعه امامزاده یحیی اظهار کرد: متاسفانه خدماتی که در این منطقه ارائه می شود با شان امامزاده و زائرانی که به این خطه سفر می کنند، تناسب ندارد.

رحمانی فضلی افزود: باید در این منطقه خدمت رسانی به زائران ساماندهی شده و جاده ای مناسب برای تردد آنان آماده سازی شود.

وزیر کشور یادآور شد: این منطقه با مشکلات زیست محیطی بسیاری از جمله دفن غیر بهداشتی زباله روبه رو است و شهرداری مشهد باید هزینه های این کار را بپردازد و درست نیست که برای رفع مشکل یک بخش، قسمت دیگری از مشهد دچار مشکل شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند و اگر در سال 95 مشکلات این منطقه حل نشود، محیط زیست از شهرداری شکایت خواهد کرد و ما نیز پیگیر آن خواهیم بود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها