خبرهای داغ:
با حضورخانواده های شهداء برگزار شد:

مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور شهرستان البرز

در سومین شب حضور کاروانهای راهیان نور شهرستان البرز در استان خوزستان، مراسم اختتامیه ارودهای راهیان نور شهرستان البرز با حضور خانواده های معزز شهداء برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۹۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج :مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور شهرستان البرز شب گذشته با حضور خانواده های شهداء، جانبازان، ایثارگران و زائران سرزمین نور در محل اردوگاه شهید مسعودیان اهواز برگزار شد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در این مراسم گفت: همه ما وظیفه داریم تا  در ادامه راه شهداء قدم برداشته و به عنوان سفیرانی فرهنگی، پیام شهداء را برای دیگران بازگو کنیم.
سرهنگ حیدری ادامه داد: وصیت نامه شهداء کتابی کامل از مطالب بصیرتی و عرفانی است که با مطالعه و بکار بستن این نکات می توان آینده ایی سراسر معنویت و سربلندی داشت.
وی افزود: شهداء الگویی دست یافتنی برای تمامی جوانهای نسل امروز ما هستند که با این بهره گیری از سیره زندگی آنان می توان بسیاری از مشکلات کنونی جامعه را مرتفع نمود.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عمل به قرآن و توجه به نماز اول وقت را از شاخصه های بارز شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: شهداء با حسابرسی اعمال و تلاش برای کنترل اعضاء و جوارح خود، در مسیر بندگی خداوند گام برداشتند و به وعده خداوند اعتماد کردند.
حیدری در خاتمه تأکید کرد: راهیان نور تنها یک کاروان زیارتی،فرهنگی و تفریحی نیست وباید از کلاس درسی که شهداء آموزگارآن هستند، ره توشه ایی برای زندگی کسب کرد.
در ادامه این مراسم، ضمن اهتزار پرچم بارگاه ملکوتی حضرت اباعبد الله الحسین(ع) در جمع زائران، چند تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطراتی را از هشت سال جنگ تحمیلی بیان کردند که در خاتمه به  ۵ تن از زائران حاضر، کمک هزینه سفربه مشهد الرضا(ع) اهداء گردید.
لازم به اشاره است، کاروانهای راهیان نور شهرستان البرز صبح امروز استان خوزستان را به قصد بازگشت ترک کردند.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار