خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

عملیات فاو از پیچیده ترین عملیات ها بود که با طراحی عالی فرماندهان، دشمن را غافلگیر کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین: عملیات فاو از پیچیده ترین عملیات ها بود که با طراحی عالی فرماندهان ، دشمن را غافلگیر کرد
کد خبر: ۸۶۵۲۶۷۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین :مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : منطقه عملیاتی فاو که دراین منطقه  عملیات والفجر هشت انجام گرفت، عملیات بسیار سخت و پیچیده ای بود که که با طراحی فرماندهان عزیزمان شکل گرفت و دشمن غافلگیر شد و به راحتی شد این جزیره را فتح کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که این رود دارد، کشور عراق فکر آن را هم نمی کرد ایران همچنین عملیات انجام دهد ولی رزمندگان ما همنطور که عرض کردم با یک طراحی خوب عملیاتی وارد شهر فاو شدند و در آن عملیات پیروز شدند.
معبودی یادآور شد: عملیات والفجر هشت یک ضربه بزرگی به رژیم بعثی عراق وارد کرد، این عملیات با توجه برخی از رزمندگان ما در لباس غواصی مظلومانه به شهادت رسیدند، یک عملیات موفق و خوب جمهوری اسلامی ایران بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بعد از این عملیات کشور عراق تصمیم گرفتند که طرح های دیگری برای جنگ با ایران بریزند و کشور امریکا قبل از این به صورت علنی به جنگ نیامده بود ولی بعد از این عملیات وارد جنگ و از کشور پشتیبانی کردند.
این مسئول با اشاره به رمز پیروزی رزمندگان در این عملیات ابراز کرد: رزمندگان ما شرایط سختی از جمله نداشتن راه ارتباطی مناسب و تجهیزات را دارا بودند، روحیه معنوی، به یاد اهل بیت بودن، از طریق راز نیاز، تبعیت از رهبری و... توانستند در این عملیات موفق شوند.
معبودی در خابمه عنوان کرد: رزمندگان جزء به خداوند تبارک و تعالی و اهل بیت به چیزی فکر نمی کردند و همین موجب پیروزی آنها شد.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها