خبرهای داغ:
زائری از شهر نصرت اباد الوند با حضور منطقه عملیاتی شلمچه اظهار کرد: ولایت و مهدویت دو امانت شهداء هستند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۵۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، یک برادر بسیجی که در منطقه عملیاتی شلمچه حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار بسیج ٬ اظهار کرد: امسال بیست و یکمین سالی است که ایام نوروز در این مناطق به سر میبرم و همواره با خانواده به این مناطق سفر می کنم.
 وی افزود: افرادی که با اعتقاد قلبی در این مناطق حضور پیدا می کنند که در این ایام در کنار شهدایی باشند که از همه چی برای دفاع از کشور گذشتند، تاثیرگذار است؛ چرا که شهداء کمک می کنند سال پیش رو، سال خوبی باشد.
این زائر بسیجی یادآور شد: شهدا پیش خدا آبرو دارند و با شفاعت  کمک می کنند که ما  در مقابل حوادث روز مانند: حوادث سیاسی٬ اقتصادی ٬اجتماعی و فردی موفق باشیم.
زائر شهدای شلمچه خاطر نشان کرد: امروز در برابر شبیخون و تهاجم فرهنگی که در کشور رخ داده، ما  نیاز داریم که خانواده هایمان را در برابر آن حفظ کنیم و تنها جایی که می شود به این ریسمان چنگ زد دامان شهدا است.
 وی با تأکید بر حضور اکثریت مردم در اردوی راهیان نور عنوان کرد: خانواده ها باید در این مناطق حضور پیدا کنند تا با گوشه ای از  سختی هایی که شهدا تحمل کردند٬ آشنا شوند علی رغم آن در برابر تهاجمات فرهنگی بیمه شوند.
این برادر بسیجی ابراز کرد: ما دو رسالت که ارثیه شهداء است را هیچوقت نباید فراموش کنیم٬ ولایت که شهدا چشمشان به ولی فقیه زمانشان بود و تابع فرمان های ایشان بودند ما هم باید تابع ولایت باشیم، مورد بعدی پرچم مهدویت که با بصیرت سیاسی مردم به دست صاحب اصلیش برسانیم.
این زائر بسیجی در خاتمه اظهار داشت: در حال حاضر دشمن با استفاده از ماهواره ها و فضای مجازی به دنبال نفوذ است٬ جوانان ما باید در مقابل این جنگ نرم ایستادگی کنند.
3001/ت/30



ارسال نظرات
پر بیننده ها