راهکاری شایسته برای همه داوطلبان اردوی جهادی
برای رعایت حال سایر داوطلبین اردوی جهادی، اردوها را 4 روزه برگزار می کنیم تا به ترتیب همه علاقمندان در ساخت خانه های محرومین و اردوهای جهادی سهیم گردند.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۱۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

Description: ارسال به دوستان



خبرگزاری بسیج مازندران، معاون اجرایی سپاه کربلا پاسداران این سپاه را همانند همه ماموریت های انقلاب اسلامی پیشتاز و پیشگام دانست و گفت: سپاه در راستای اجرای فرمان رهبر انقلاب اسلامی در موضوع اردوهای جهادی پیشگام است.

باآغاز فعالیت اجرایی ساخت خانه های محرومین در مناطق محروم پاسداران سپاه کربلا اولین گروه اردوی جهادی را شکل دادند و با شور و حرارت خاصی به مدت 4 شبانه روز دل از متعلقات دنیوی رهانیده و به سوی متعلقات معنوی شتاب کردند.
سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی در آغاز این حرکت جهادی و در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: اولین گروه 50 نفری پاسداران به منظور ساخت خانه های محرومین در اردوی 4 روزه جهادی بخش کلیجارستاق ساری شرکت کردند.
سرهنگ هاشمی افزود: بنا داریم برای رعایت حال سایر داوطلبین اردوی جهادی، اردوها را 4 روزه برگزار کنیم تا به ترتیب همه علاقمندان در ساخت خانه های محرومین و اردوهای جهادی سهیم گردند.
وی بیان کرد: بنا به فرموده نائب الامام آیه الله الاعظمی خامنه ای مبنی بر اینکه بجای شرکت در تور های اروپاگردی، در اردوهای جهادی شرکت نمایند پاسداران ما هم پیشگام در اجرای امر الهی و ولایی هستند.
معاون اجرایی سپاه کربلا اظهار کرد: در اردوهای جهادی علاوه بر ساخت خانه محرومین جهادگران ساعات روزانه خود را با توجه به موضوعات فرهنگی و عقیدتی تقسیم می کنند.
هاشمی یادآور شد: اجرای برنامه صبحی با قرآن، صبحی با مفاتیح، اقامه نماز جماعت با روستائیان، زیارت عاشورا و مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز در راستای برنامه های فرهنگی بسیج و سپاه اجرا می شود.
این مسئول همچنین از برگزاری اولین یادواره اختصاصی شهدای روستای اجارستاق خبر داد و گفت: با توجه به گفته مسئول محلی مبنی بر عدم برگزاری یادواره ویژه شهدای اجارستاق قرار است با عنایت حضرت حق و یاری مومنین انقلابی، یک هفته قبل از اتمام پروژه های خانه محرومین و افتتاح آن، یاد واره شهدای گرانقدر در اجارستاق برگزار شود.
وی ادامه داد: شیرینی فعالیت در اردوهای جهادی زمانی بیشتر می شود که لبخند رضایت و خشنودی نیازمندان و محرومین بر چهره آنان مشاهده شود.
سرهنگ هاشمی بیان کرد: گروه های جهادگر طی مدت دو ماه حضور در مناطق محروم ، تکمیل خانه محرومین را عهده می گیرند و 6 محروم نیازمند خانه را در اجارستاق صاحب خانه می کنند.
معاون اجرایی سپاه کربلا یادآور شد: ساخت خانه های محرومین با توجه به حمایت های استانداری مازندران و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و تلاش جهادگران بسیج و سپاه کربلا محقق می یابد.Description: ارسال به دوستان

نوروز ایرانیان در سرزمین‌های سرنوشت‌ساز

نوروز ایرانیان امسال هم در سرزمین‌های نور که سرزمین‌های سرنوشت‌ساز مردم مسلمان ما است، رقم می‌خورد.

خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از کوله بار، نوروز ایرانیان امسال هم در سرزمین‌های نور که سرزمین‌های سرنوشت‌ساز مردم مسلمان ما است، رقم می‌خورد. میلیون‌ها زائر ایرانی رو به سوی امام هشتم می‌آورند تا با توسل به آن امام همام نقش خود را در نقشه زندگی سال جدید پربارتر و خداگونه‌تر کنند.

از طرفی چند میلیون زائر نیز با کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی فرهنگ شهادت می‌روند که چه در دوران وقوع و چه هم‌اکنون، سرزمین سرنوشت‌ساز ملت بزرگ ایران بوده است.

رهبر معظم انقلاب با پشتوانه این دو گنج ایرانیان، نقشه راه سال جدید ملت را در سخنرانی روز اول فروردین در کنار بارگاه قدس رضوی ترسیم خواهند کرد؛ سالی که هم در تحولات داخلی و هم در عرصه بین‌المللی برای ایران بسیار مهم و از جهاتی استثنایی خواهد بود.

Description: ارسال به دوستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها