فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت:

اردوهای جهادی مصداق کامل شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان گفت: حضور در اردوهای جهادی مصداق کامل عمل به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.
کد خبر: ۸۶۵۲۶۱۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
سرهنگ پاسدار احمد خسروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در گفتگو با خبرنگارخبر گزاری بسیج استان سیستان وبلوچستان  با تبریک سال نو به حضور گروه های جهادی در نوروز امسال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی با هدف محرومیت زادیی و خدمات رسانی به روستاها و مستضعفین در مناطق محروم صورت می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که شناخت درستی از کارهای جهادی نداشته و تقوا در کارمان وجود نداشته باشد کارجهادی ارزش نخواهد داشت، تصریح کرد: در کارهای جهادی همه باید یکپارچه باشیم و اخلاص در عمل باعث می شود که کار جهادی از ارزش و قرب بالایی برخوردار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان بیان کرد: افرادی که جند روز و شاید هفته از خانواده و شهر خود دور میشوند و به این روستاها و مناطق محروم کشور می آیند تا کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی را انجام دهند پس تنها با اخلاص در عمل کارشان مورد قبول پروردگار متعال و نیز قابل تقدیر است.

 احمد خسروی با بیان اینکه اردوهای جهادی مصداق کامل شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است، بیان کرد: حضور در فعالیت های جهادی خود نمونه ای از تحقق شعار سال است و اقداماتی هم که در این راستا انجام شده بطور کامل گویای این امر می باشد.

وی با اشاره به اینکه باید اقتصاد مقاومتی را در امورات مد نظر قرار دهیم، اظهار کرد: اگر از طرف مسئولین بستر های مناسب جهت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی با تولیدات و نیروی کار بومی فراهم شود قطعا در شرایط کنونی تحریم ها پیروز خواهیم شد چرا که باید نگاه ما به اقتصاد درون زا باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی این شهرستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت زادیی اقدام به اعزام گروههای جهادی کرده است، بیان کرد: ۲۸۰ دانشجو و طلبه در قالب 4 گروه جهادی از سراسر کشور به منطقه دلگان اعزام شده اند.

خسروی مهمترین اثرات اعزام گروههای جهادی را کاهش هزینه بیان کرد و افزود: در همین راستا در روستاهای محروم پروژه های عمرانی با حداقل هزینه ها و در کمترین زمان توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی در حال انجام است
وی خودسازی معنوی، تمرین کار گروهی و خدمات رسانی به محرومین را از اثرات حضور در گروههای جهادی عنوان کرد و گفت: حضور در این اردوها قطعا ثمرات زیادی هم برای شرکت کنندگان و افرادی که در این اردوها حضور دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان، تصریح کرد: اکنون با توجه به شرایط اقتصادی کشور راهی جز جهاد نداریم چرا که اگر ما جهاد گر هستیم باید جهاد را درست درک وفهم کنیم تا بتوانیم مسیر رشد و پیشرفت کشور و جامعه خودمان را بصورت عملی ففراهم کنیم
ارسال نظرات
آخرین اخبار