راه برون رفت از محرومیت ومشکلات استان نگاه جهادی به عرصه های عمران و سازندگی می باشد که با علم داری دانشجویان بسیجی این مهم تحقق خواهد یافت
کد خبر: ۸۶۵۲۶۰۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبر نگار خبر گاری بسیج : مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: گروههای جهادی بسیج دانشجویی استان با شور ونشاط ویژه ای با همتی متفاوت تر در قالب 20 گروه جهادی در مناطق محروم سیستان وبلوچستان حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: گروه های جهادی دانشجو با گذشت از تعطیلات نوروز وتفریح خود حضور در مناطق محروم استان  و با فعالیت در عرصه های مختلف مشغول خدمت رسانی به نیازمندان هستند .

وی بیان کرد: حضور تعدادی از گروههای جهادی مثل گروههای شهید غلامرضا معروفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان،گروه شهدای وحدت دانشگاه پیام نور و گروه سرداران شهید خدری در ساخت مدرسه 2کلاسه در روستای علی آباد چاه رحمان فعالیت خود را از 27 اسفند ماه سال 94 آغاز وتا پایان تعطیلات نوروز این مدرسه را به دانش آموزان این روستا هدیه می دهند .

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی دانشجو با همت مضاعف با الگو گیری از فرامین مقام معظم رهبری در سال 95 که به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل نامگذاری شده است با لبیک گفتن به فرامین ونامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری با همت بیشتر عزم خود را جذم  کرده اند تا در عمران،آبادانی ورشد وپیشرفت استان بیش از هر زمان دیگری کوشا باشند.

کیخا اظهار داشت: مسئولین باید نگاه ویژه ای به اردوهای جهادی داشته باشند وفرهنگ جهادی را در فضای استان نهادینه کنیم وشاهد روزی باشیم که گفتمان جهادی در بین مردم ومسئولین به گفتمان قالب تبدیل شود .

وی در پایان راه برون رفت از محرومیت ومشکلات استان را نگاه جهادی به عرصه های  عمران وسازندگی بر شمرد که با علم داری دانشجویان بسیجی این مهم تحقق خواهد یافت


 

ارسال نظرات