خبرهای داغ:
مسؤل بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قزوین:

اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است

سید مهدی حسینی مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قزوین در گفتکو ویژه با خبرنگار بسیج قزوین از حضور گسترده مردم شهرستان قزوین در کاروان های زیارتی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۸۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قزوین اظهار داشت : اعزام کاروان های راهیان نور سپاه قزوین از اسفند ماه سال جاری آغاز و تا نیمه اول فروردین سال 1395 ادامه خواهد داشت و انشاء... در فاصله زمانی مذکور تعداد 1000 نفر از عاشقان ولایت به کربلای ایران مشرف خواهند شد.

وی افزود :اردوهای راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی است که انجام می شود که مشتاقانه ازایران اسلامی وکشورهای خارجه چه اسلامی وغیراسلامی راهی مناطق عملیاتی می شود.

حسینی تصریح کرد : موج اسلام خوای،مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی در جامعه ما مشهود است و زمانی که انقلاب پیروز شد از جمله آرزوهای امام این بود که این انقلاب نباید مختص به کشور ما باشد و باید صادر شود و امروز ما به صورت عینی پس از گذشت 32 سال تحقق این آرزو را شاهد هستیم.

مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قزوین  یادآور شد:امروز به صورت عملی اسلام به دنیا صادر شده و در ملت های اسلام خواه این موج هر روز خود را بیشتر نشان می هد،البته بعد از انقلاب کشورهایی مانند عراق وافغانستان،فلسطین و لبنان حرکت های اسلام خواهانه داشتند و امروز نیز حرکت های اسلام خواهانه داشتن و امروز نیز این انقلاب در سرتاسر دنیا  آغاز شده که وجه مشترک این انقلاب ها آزادی خواهی و اسلام است

وی در پایان خاطر نشان شد: در این سفر معنوی 400 نفر از 8 حوزه مقاومت بسیج  محلات و اقشار  ناحیه امام حسن (ع)  در قالب اولین اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال  95 می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها