معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام کاروان بسیج رسانه این استان به مناطق عنملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۶۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

سرهنگ پاسدار عزت‌الله نظم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ضمن اعلام خبر حضور اعضای بسیج رسانه استان مرکزی در مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: این حرکت رسانه‌ای در راستای تعالی بخشی فرهنگ ایثار، شهادت و حفظ ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: وحدت رسانه‌ای در قالب کاروان راهیان نور و نیز افزایش انسجام، هم‌افزایی و ایجاد وحدت رویه از اهداف اعزام اصحاب رسانه به کاروان راهیان نور است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته خبرنگاران خواهر و برادر در ششمین روز از فروردین عازم این سفر معنوی خواهند شد.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به این حرکت معنوی در کشور گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی و معنوی بوده که می‌تواند برای بسط فرهنگ ایثار، شهادت و قدرشناسی از مقام شامخ شهدا موثر باشد.

وی در مورد اهمیت کار رسانه‌ای در زمینه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ما هر اندازه که در مورد بازتاب رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور کار کنیم باز هم کم است چراکه دشمن از تمامی توان به دنبال کمرنگ کردن این مانور فرهنگ بوده و باید در مقابله با این هجمه دشمن تلاش خود را به کار گیریم تا ارزش‌های دوران دفاع مقدس را برای جوانان این مرزو بوم تبیین سازیم که خوشبختانه در چند سال اخیر و به ویژه امسال، صداوسیما اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات