خبرهای داغ:
رزمنده جنگ تحمیلی:

شهداء چراغ راه ما هستند

ابوالفضل باجلان رزمنده جنگ تحمیلی در یادمان شهدای طلائیه گفت: شهداء چراغ راه ما هستند.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۶۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ابوالفضل باجلان یکی از یادگاران جنگ تحمیلی در جمع زائرین کاروان راهیان نور استان قزوین در زیارتگاه شهدای طلائیه با اشاره به رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: جنگیدن در این مناطق با نبود امکانات بسیار سخت بود اما رزمندگان با توکل به خدا و پیروی از فرمان رهبری سختی را با ایثار و جان فشانی به جان پذیرفتند.
وی گفت: امروز نور این شهیدان است که چراغ راه ما شدند تا ما پیرو ولایت باشیم و از ارزشهای اسلام دفاع کنیم و حضور پرشور مردم در این مناطق به برکت خون شهداء است .
باجلان با اشاره به این نکته که هدف از  برگزاری اردوهای راهیان نورهمان هدف ائمه اطهار می باشد گفت: تاریخ ارزشمند دفاع مقدس که توسط رزمندگان آفریده شد ثابت کرد که مردم با تبعیت و پیروی از قرآن وولایت می توانند بردشمن غلبه کنند.
این رزمنده خاطرنشان کرد: بخش عظیم این اردوها را جوانان تشکیل می دهند و استفاده بهینه از این اردوها برای نسل جوان تاثیر گذار است که بایدبرنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.
باجلان در پایان یادآورشد: ما باید از توان رزمندگان با سابقه استفاده کنیم چرا که این افراد همیشه در صحنه حاضر بودند و ولایت را به عنوان ستون اصلی انقلاب قبول دارند و از آن پیروی می کنند.
3001/ت/20
ارسال نظرات
پر بیننده ها