مدیرکل میراث فرهنگی یزد خبر داد

توزیع بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی ویژه نوروز 95 در یزد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از توزیع بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی ویژه نوروز در یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۵۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی اعم از نقشه، بروشور، ویژه‌نامه، کاتالوگ و ... ویژه سال 95 و آغاز جشنواره خوشامد به یزد توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تهیه شده و در ایام تعطیلات نوروز در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در آستانه سال خوشامد به یزد، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با چاپ بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی از جمله نقشه گردشگری شهر یزد و شهرستان‌های استان و همچنین بروشورهای اطلاع‌رسانی، آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد افزود: اقلام تبلیغاتی ویژه سال خوشامد به یزد توسط این اداره کل و با همکاری برخی از ارگان‌های دولتی و همچنین بخش خصوصی تهیه و چاپ شده و در ستادهای اسکان، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و موزه‌های استان و شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: دیگر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز مانند شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر نیز نسبت به توزیع اقلام تبلیغاتی فرهنگی ویژه نوروز 95 در استان اقدام می‌کنند.

اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان یزد/

ارسال نظرات