الگوی مادران وهمسران شهدا در تبعیت از ولی فقیه ام البنین (س) است

الان دشمن در جبهه فرهنگی روبروی ماست و باید دانست که در مقابله با دشمن چه باید کرد و تا کنون با ولی فقیه و امام خود چه رفتاری داشتیم و درس ولایتمداری را با الگو گرفتن از ام البنین(س) سرلوحه قراردهیم
کد خبر: ۸۶۵۲۵۴۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
خبرگزاری بسیج مازندران ،  در شب وفات حضرت ام البنین(س) کاروانهای راهیان نور  مازندران در اردوگاه شهدای استان در خرمشهر  به سوگ نشستند.
 سردار میر شکار  از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این برنامه گفت: ویژگی ام البنین (س) چه بود که  وفادتش روز تجلیل از مادران وهمسران شهدا نام گرفت.
  وی یاد اور شد: بعد از وفات حضرت فاطمه زهرا (س) عقیل(ع) که شناخت کافی از قبایل عرب داشت برای انتخاب همسر  مولا و برادش مامور شد و ایشان ام البنین  که نامش فاطمه بود را همسری مناسب برای امیرالمومنین دانستند.
 سردار سپاه اسلام اظهار کرد:  ام البنین در بدو ورودش به احترام فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س)  خطاب به بانوی خانه  حضرت زینب کبری(س) عرض کرد« من آمده ام تا کنیزی شما را انجام دهم».
 میرشکار گفت:  از چنین مادر ی فرزندی تربیت می شود که تا عمر دارد حسین (ع) را مولا خطاب می کند، این مادر کسی است که وقتی بازماندگان کربلا بازگشتند پرسید از کربلا چه خبر؟ و وقتی پاسخ شنید ابوالفضل او به شهادت رسید گفت« از حسینم چه خبر؟ آیا ابوالفضلم  امام را یاری کرد؟
 وی ادامه داد: مادران و همسران شهدا  دفاع مقدس هم از ام البنین درس حرمت داری نسبت به ولی فقیه و امام زمان را درک کردند بگونه ای که وقتی بعد از سالها چشم انتظاری استخوانها را همچون قنداق در بغل می گرفتند و به خاک می سپردند، به فرزندشان فکر نمی کردند به آن فکر می کردند که آیا ولی فقیه و امام زمان از آنان راضی است یا خیر؟
سردار سپاه کربلا در دفاع مقدس اشاره کرد: مادری پس از شهادت فرزند پاسدارش لباس فرزند برتن کرده خطاب به منافقین می گوید من بجای فرزندم از نظام پاسداری می کنم و وقتی فرزند دومش شهید می شود می گوید من رزمنده دفاع مقدس می شوم و با شهادت سومین و آخرین فرزندش از شرمندگی در خیابانی که شهید را تشییع می کنند حاضر نمی شود و می گوید  شرمنده مردم و نظام هستم که دیگر فرزندی برای تقدیم کردن ندارم.
 میرشکار بیان کرد: اگر ام البنین به مقام بالا رسید و بخوبی ماندگار شد که به عظمتش روزی بنامش ثبت می شود در خانواده ای بود که چهار امام تربیت یافته بودند و انان را دید، اما امروز مادران و همسران شهدا چه کسی را دیدند که ماندگار شدند.
 وی گفت: باید خاک پای مادران و همسران این شهدا را طوطیای چشم کنیم و این موضوع فقط به زمان دفاع مقدس برنمی گردد زیرا مادران وهمسران شهدا مدافع حرم هم امروزه می گویند حاضر نیستند سری را که در راه خدا داه اند پس بگیرند و حاضر نمی شوند جنازه شهیدشان را در مقابل پول کشور به داعش یا ازاد سازی اسیران داعش و تکفیری معاوضه کنند.
 سردار سپاه اسلام افزود:  الان  دشمن در جبهه فرهنگی  روبروی ماست و باید دانست که در مقابله با دشمن چه باید کرد و تا کنون با ولی فقیه و امام خود چه رفتاری  داشتیم و درس ولایتمداری را با الگو گرفتن از ام البنین(س) سرلوحه قراردهیم و بغیر از حزب الله دنبال چپ و راست نباشیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها