خواهر شهید "خرمی" گفت: حرکت فرهنگ ساز مدافعان حرم در امتداد ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس است چراکه مدافعان حرم با اخلاص در دفاع از حریم امامت و ولایت در برابر استکبار و دشمنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۶۵۲۵۲۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

خرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به حضور خود در سفر معنوی راهیان نور اظهار داشت: از سال 81 هرسال سعی می‌کنم تا در این سفر معنوی حضور داشته باشم و تجدید بیعتی با شهدای دوران دفاع مقدس کنم.

وی افزود: شلمچه، فکه و اروند مناطقی هستند که احساس می‌کنم در این مناطق به آرامش عجیبی دست پیدا می‌کنم چرا که فضای معنوی خاصی بر منطقه حاکم بوده و هر کس را که می‌بینی در حس و حال عجیبی به سر می‌برد.

این خواهر شهید تصریح کرد: برادرم در عملیات کربلای 5 به شهادت رسیده و من پیش از اینکه به این سفر معنوی بیایم در خواب برادرم را دیدم که به من گفت به جز شما کسی به دیدار ما نمی‌آید در عالم همین خواب در منطقه شلمچه قدم زدیم و یک تابلو مزین به نام حضرت ولیعصر(عج) را دیدیم.

خرمی با اشاره به نخستین حضور خود در راهیان نور گفت: زمانی که در سال 81 برای اولین بار در این سفر معنوی حضور پیدا کردم آنچه را که در عالم خواب دیده بودم عیناً پیش آمد و در همان سفر دو رکعت نماز به جای آوردم.

وی افزود: راهیان نور باعث می‌شود تا جوانان امروز دریابند که چه جوانانی در ان دوران از جان خود گذشتند برای اینکه از اسلام دفاع کنند، جوانانی که امروز با تاثیرگذاری از همین سفر معنوی به دفاع از حرم پرداخته‌اند و نیز در این راه آنان نیز جان خود را بر طبق اخلاص گذاشتند.

این خواهر شهید در کاروان راهیان نور تصریح کرد: جوانان امروز نباید اجازه دهند تا خون شهدا پایمال شوند، شهدا رفتند تا امروز ما امنیت و آرامش داشته باشیم پس واجب است تا حجاب خود را حفظ کنیم تا قدردان راه آنان باشیم.

خرمی با اشاره به پیام شهدا برای نسل اینده انقلاب اسلامی گفت: پیام شهدا برای نسل جوان بعد از انقلاب اسلامی این است که همواره حامی ولایت باشند و در مقابل ظلم بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات