خبرهای داغ:
اختتامیه دوره اول کاروان های راهیان نور قزوین برگزار شد

یکی از مهمترین مقاطع تاریخ ملت ایران دوران هشت سال دفاع مقدس است

حجت الاسلام معبودی. بیان داشت: یکی از مهمترین مقاطع تاریخ ملت ایران دوران هشت سال دفاع مقدس است
کد خبر: ۸۶۵۲۵۲۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در مراسم اختتامیه اولین دوره کاروان راهیان نور سپاه استان قزوین با تبریک سال جدید به ابعاد سفر راهیان نور پرداخت و اظهار کرد: حضورشما در این سفر، باتمام سفرهای دیگر متفاوت است چون ویژگی های خاصی دارد و در این سفر با یکی از مهمترین مقاطع تاریخ ملت ایران بیشترآشنا می شوید.
وی خاطر نشان کرد: به تاریخ که نگاه می کنیم، کشور ایران بعد از جنگهایی که با دیگر کشورها داشته است متحمل خسران زیادی بوده است ولی در جنگ هشت ساله اینطور نبود درحالی که همه دنیا در کنار صدام بودند و می خواستند ایران را ریشه کن کنند اما رزمندگان ما نگذاشتند.
معبودی یادآور شد: دفاع مقدس مانند برگ زرین درتاریخ ملت ایران ماندگار شد و به مانند یک گنجی شد که کشور ایران سالیان سال از این گنج بهره برداری می کند.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین امتیاز دیگر سفر راهیان نور را آشنایی با حماسه سازان تاریخ دانست و بیان کرد: شما زائرین در این سفر با حماسه سازانی آشنا می شوید که واقعا حماسه عظیمی خلق کردند و هنوز هم می درخشند این رزمنده ها از خود این ملت و مردم بوده اند.
این مسئول افزود: برخی از این حماسه سازان به شهادت رسیدند و زائرین با حضور در این مناطق، با این بزرگواران آشنا می شوند، برخی از حماسه سازان هنوز زنده اند مثل سردار سلیمانی که مقام معظم رهبری در باب شخصیت این عزیز فرمودند سردارسلیمانی آبروی اسلام است.
وی در ادامه به منطقه عملیاتی طلائیه اشاره کرد و گفت: طلائیه واقعاً طلاست مکانی است که سرداران زیادی درآن شهید شدند که اگر در واقعه عاشورا بودند از یاران واقعی امام حسین(ع) بودند و به کمک او می شناختند.
معبودی گفت: در این سفر با شخصیت هایی چون چمران آشنا می شویم کسی که در کشور امریکا تحصیل کرد و از دانشجویان ممتاز بود که در آن شرایط خدا را هیچ وقت فراموش نکرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به جنگ نرم تأکید کرد: امروز جنگ تمام نشده است و فقط شیوه و روش آن عوض شده است، امروز جنگ فرهنگ دینی و غیر دینی است، جنگی سبک زندگی ایرانی و اسلامی را ازبین می برد باید هوشیار باشیم.
وی خاطر نشان کرد: مردم در سایه جنگ نرم آب می شوند و باید در این عرصه فعالیت کنیم و از گسترش این تهاجم فرهنگی جلوگیری کنیم و امروز جامعه ما نیازمند نیروهایی همچون چمران، علم الهدی و... می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار