خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت قاسم(ع) تبریز؛

بیش از 400 زائر تبریزی راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

دقایقی پیش در قالب کاروان راهیان نور و به همت حوزه حضرت قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز، بیش از 400 نفر با 9 دستگاه اتوبوس به جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۷۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

مسئول کاروان راهیان نور حوزه حضرت قاسم(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بیش از 90 درصد کاروان به صورت خانوادگی است، افزود: این اردوی معنوی، شش روزه بوده و هفت راوی و سه روحانی کاروانیان را همراهی خواهند کرد.

ستار زارع با تاکید به اینکه امیدواریم دِینی که نسبت به شهدا داریم، ادا کنیم، خاطرنشان کرد: با اعزام این کاروان ها تلاش داریم رشادت و جانفشانی شهدا را به نسل جوان انتقال داده و شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان سرمشق و الگویی به آن ها معرفی کنیم.

وی رادیو زائر، تلویزیون زائر و توزیع جزوات آشنایی با مناطق عملیاتی را بخشی از برنامه های فرهنگی این کاروان عنوان و بیان کرد: در طول مدت حضور کاروان در مناطق عملیاتی، روزنامه ای از صورت مسئولان فرهنگی کاروان انتشار شده و در اختیار زائران قرار می گیرد که در آن، بخشی از توضیحات مناطق عملیاتی و اتفاقات روزانه درج خواهد شد.

به گفته زارع، کاروان راهیان نور حوزه حضرت قاسم(ع) از مناطق دوکوهه، فتح المبین، فکه، اروندکنار، طلائیه، شلمچه، چزاویه، دهلاویه و ... بازدید و در مسیر برگشت به زیارت قم و جمکران خواهند رفت.

کاروان راهیان نور حوزه حضرت قاسم(ع) با شرکت 400 نفر و در قالب 9 اتوبوس، دقایقی پیش از مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) منطقه ارم تبریز راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها