خبرهای داغ:
اولین کاروان راهیان نور بسیج محلات شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۷۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، در سومین روز از سال 95 اولین کاروان راهیان نور بسیج محلات شهرستان نهاوند با حضور فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و مسئولین ادارات شهرستان و نیروی انتظامی به راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: این کارون با حضور 220 نفر از خانواده عموم مردم (بسیج محلات) در قالب 5 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه این کاروان از سوم تا ششم فروردین ماه در منطقه حضور دارند، افزود: به همراه هر دستگاه اتوبوس یک نفر بسیجی به عنوان راوی به منظور بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و آشنایی بیشتر خانواده‌هابا مناطق مرزی و بیان ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده‌های اعزامی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند رود، هویزه و منطقه عملیاتی فتح‌المبین بازدید خواهند کرد. همچنین حضور در منطقه سوم تا ششم فروردین می باشد در این اعزام که

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: هدف از اعزام خانواده عموم مردم( بسیج محلات) بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت است.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات