بیش از 300 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: 315 نفر از اراک در قالب کاروان راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۶۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، اظهار داشت: 315 نفر با 7 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور، اقدام فرهنگی عظیمی است که باید برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی از آن استفاده مناسب کرد چراکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب از هر وسیله ای برای ضربه‌زدن به ارزش‌ها استفاده کردند اما ملت ایران با اتکا به سلاح تقوا توانستند تمام توطئه‌های دشمنان را به خصوص در جنگ تحمیلی خنثی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: جوانان با سفر به این مناطق به ایستادگی شهدا و رزمندگان با کمترین تجهیزات و امکانات جنگی روحیه الهی رزمندگان در برابر استکبار جهانی و شکست دشمنان پی خواهند برد در نتیجه کاروان راهیان نور در ترویج و عمق بخشی فرهنگ جهاد و شهادت، ایثار و استکبارستیزی در میان نسل جدید بسیار تعیین کننده است.

پاسدار رضایی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در این سفر معنوی گفت: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه‌ها و خاطرات شهدا و تشریح وضعیت عملیات‌های مختلف رزمندگان اسلام در قالب این سفر معنوی انجام می‌شود.

وی افزود: راهیان نور خط شهادت و فرهنگ ایثار و عزت را برای اقشار مختلف اجتماعی بیان و متبلور می‌کند و جوانان با حضور در کاروان‌های راهیان نور از نزدیک با خط مشی و تفکر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا و الگوی ولایت پذیری و جان فشانی رزمندگان ایران اسلامی را از نزدیک درک می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات