خبرهای داغ:
خانم ناتلا گریگالاشویلی استاد دانشگاه گرجستان گفت: به این امید ایران را ترک می‌کنم که دوباره به ایران بازگردم.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۵۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،خانم ناتلا گریگالاشویلی استاد دانشگاه گرجستان گفت: به این امید ابران را ترک می‌کنم که دوباره به ایران برگردم.

گروهی از اصحاب رسانه گرجستانی که برای شناخت ایران از لحاظ تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، تهیه گزارش و اینکه ایران را از نزدیک ببینند به یادمان شهدای شلمچه آمدند. در جمع آنها سرپرست خانم گریگاشویلی گفت: رشته من عکاسی است و علاقه‌مند بودم با عکاسان ایرانی و فتوگرافی در ایران آشنا شوم.

او علت حضور خود را در مناطق جنگی اینگونه مطرح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس از برنامه‌های ما بوده است.

این عکاس گرجستانی با توصیف حس و حال خود و اینکه در یادمان شلمچه حضور پیدا کرده است افزود: امروز یکی زیباترین و خاطره انگیزترین روزهای سفر ما بود و به یکی از مقدس‌ترین مکان‌ها آمدیم و بسیار خوشحال هستیم و با خاطره‌ای به یاد ماندنی به گرجستان باز می‌گردیم.

وی گفت:ما با این پیام از ایران می‌رویم که ایران کشوری بزرگ با تاریخ و فرهنگ غنی، که زبان و قلب توان توصیف آن را ندارد و امیدوارم که باز هم به ایران بازگردم. ما برنامه‌ریزی داریم که با عکاسان ایران بیشتر ارتباط برقرار کنیم زیرا عکاسی در ایران کاملا به روز است.

این استاد دانشگاه در گرجستان نظر خود را درخصوص جنگ اینگونه بیان کرد: در خصوص جنگ هم من دقیقا می‌دانم جنگ چه هست چون کشور من شاهد سه جنگ در خود بوده است و از آثار آن بر روی کشور با خبر هستم. من احساس ایرانی‌ها را درک می‌کنم و می‌انم چه تراژدی تلخی را ایرانی‌ها گذرانده‌اند به همین علت برای همه آرزوی سلامتی و صلح دارم و امیدوارم هیچ وقت در ایران چنین رویداد تلخی روی ندهد. من از تمام ایرانی‌ها و کسانی که میزبان ما بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی آرزو کرد ارتباط بین ایران و گرجستان بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها