معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین:

اقتصاد مقاومتی سرمایه های راکت را فعال می کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی فرصتی برای ایران ایجاد می کند تا سرمایه ها و ظرفیت های راکت فعال شوند و این مزیت نیز موجب رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم می گردد.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۵۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبرک فرار رسیدن سال جدید و حمایت از منویات رهبری در تبین شعار سال ۹۵ اظهار کرد: نامگذاری شعار سال به عنوان«اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نشان از اهمیتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حل ریشه ای این مسئله در کشور بزرگمان ایران دارد.
اقتصاد مقاومتی سرمایه های راکت را فعال می کند
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را مقاوم در برابر تهدیدهای تحریم دشمن می کند؛ بیان کرد: طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی فرصتی برای ایران ایجاد می کند تا سرمایه ها و ظرفیت های راکت فعال شوند و این مزیت نیز موجب رونق اقتصادی و بهبود معیشت مردم می گردد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: بر همین اساس ماباید از نظر اقتصادی کشور را در موقیعت برتر قرار دهیم و این مسئله نیز عزم دولتمردان ، قوای سه گانه و همراهی مردم بزرگ ایران را می طلبد.
سردار آزادی در پایان خاطر نشان کرد: ایران دارای ظرفیت های بالایی است و از منابع خدادای بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و البته و سرمایه انسانی بی بدیلی را نیز دارد و مقام معظم رهبری نیز با شناختی که از این توانمندی ها دارند تأکید بر اقتصاد مقاومتی داشته و دارند و هم اکنون نیز همگان باید بدانند که از مرحله شعار عبورکرده ایم و ان شالله بتوانیم با استفاده از عزم ملت و دولت اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و این امر شدنی است کما اینکه خیلی از ناشدنی ها در انقلاب اسلامی ایران شدنی شد و ما نیز آثار مردمی آنرا دیده ایم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار