یکی از بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی جنوب گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی گامی در امتداد راه شهیدان انقلاب است.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۲۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳

مصطفی بابایی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به حضور خود در سفر معنوی راهیان نور اظهار داشت: به کرات توفیق حضور در یادمان‌های دفاع مقدس و زیارت این اماکن مقدس را داشته‌ام و امروز که روز آخری است که در این منطقه حضور دارم با خود می‌گویم ای کاش عمری باشد تا بتوانم بار دیگر نیز در این سفر معنوی حضور داشته باشم.

وی افزود: عده‌ای که خود هنوز در این سفر معنوی شرکت نکرده‌اند تصورشان از این سرزمین تنها خاک است ولی زمانی خودشان به این سرزمینسفر می‌کنند تازه از نزدیک می‌توانند رشادت‌های 8 ساله رزمندگان را درک کنند.

این زائر شازندی تصریح کرد: راهیان نور فرصتی است تا جوانان و نسل آینده این مرز و بوم دریابند که برای حفظ این خاک چه خون‌هایی ریخته شده و اگر امروز در امنیت به سر می‌بریم تنها به خاطر فداکاری‌های شهداست.

بابایی با اشاره به منطقه عملیاتی شلمچه گفت: شهدای گلگون کفن ومظلومی عملیات کربلای 5 که در منطقه شلمچه به فیض شهادت رسیدند باعث شده تا با این منطقه بیشتر انس بگیرم و حس عجیبی داشته باشم، هر سال لحظه شماری می‌کنم تا بتوانم یه شلمچه بیایم.

وی افزود: جوانان امروز بایستی سعی کنند تا همانگونه که مقام‌معظم رهبری ار آنان خواسته بصیرت خود را بالا ببرند تا با وجود این همه هجمه تبلیغاتی و فرهنگی دشمن در مسیر انقلاب اسلامی باقی بمانند، این راهی است که پیامبر اسلام(ص) برای ما ترسیم کردند همان مسیری که شهدا با شناخت خود در آن گام برداشتند.

این زائر در کاروان راهیان نور شازند تصریح کرد: اسلام دین صلح بوده و دفاع را واجب دانسته است، راه ایستادگی و فرهنگ مقاومت نیز همین راهی بود که شهدا به ما آموختند، مقاومت در برابر مستکبرین که مایه خشنودی خدا و سربلندی کشور است.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: در روایات الهی مکانی را که خون شهید ریخته شده جزو اماکن مقدس محسوب شده و زیارت این مکان مستحب است و اگر قسمت کند و شهدا دعوت کنند باز خواهم آمد که هم موجب شادی خدا وهم کوری دشمنان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات