مسئول بسیج اساتید خوزستان در گفتگو با «بسیج»:
یک استاد دانشگاه گفت: دیدن صحنه های جنگی و دفاع مقدس جوانان را از انواع انحرافات اخلاقی دور می کند لذا همواره خود را وامدار شهدا می دانند و این احساس شرمندگی نسبت به شهدا باعث می شود که آنها هدف های والایی را برای زندگی خود در نظر بگیرند.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۰۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

رضا کیانی نژاد مسئول بسیج اساتید خوزستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: انتقال فرهنگ جبهه و جنگ و ایثار در اردوهای راهیان نور به خوبی امکان پذیر است.

وی افزود: با گذشت 37 سال حکومت جمهوری اسلامی هنوز پا بر جا است که به واسطه ایثارگری مردمی است که فقط به خاطر اعتقادات و تعهدشان به ایثارگری بود.

این استاد دانشگاه با اشاره به اثرات تربیتی مثال زدنی اردوهای راهیان نور در جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به فشارهای بین المللی بر روی کشور و مردم، جوانان ما نیاز دارند که به این اردو ها رفته و از نزدیک با رشادت های شهدا آشنا شوند و

کیانی نژاد اظهار داشت: دیدن صحنه های جنگی و دفاع مقدس جوانان را از انواع انحرافات اخلاقی دور می کند لذا همواره خود را وامدار شهدا می دانند و این احساس شرمندگی نسبت به شهدا باعث می شود که آنها هدف های والایی را برای زندگی خود در نظر بگیرند.

مسئول بسیج اساتید خوزستان تأکید کرد: آشنایی با فرهنگ ایثار وشهادت جزء سرمایه های ملی کشور ماست غرب تمام تلاش خود را می کند که مردم ما به خصوص جوانان از فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های اسلام فاصله بگیرند.

وی در خاتمه گفت: جبهه استکبار سعی دارد جوانان را به سمت لاابالی گری سوق دهد که مسئولان ما به ویژه کسانی که در حوزه فرهنگ هستند باید نسبت به این حرکت دشمن عکس العمل نشان دهند و افزایش کمیت و کیفیت راهیان نور یکی از این راه ها است.


ارسال نظرات