خالق المان«شهدای انرژی» با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: این ایده مدت‌ها در فکرم بود و این اثر یک اثر اجتماعی است که مردم به راحتی می‌توانند با این اثر ارتباط برقرار کرده و آن را درک کنند.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۰۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
فرید رجب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: المان«شهدای انرژی» از جنس فایبر گلاس و آهن و در ابعاد 6*6 و بنام یادمان شهدای هسته ای است و شبیه نماد آژانس انرژی اتمی می‌باشد.

وی بیان داشت: علاوه بر این در این المان از هشت کبوتر به خاطر وجود امام رضا(ع) و خود کبوتران که نماد شهدا هستند استفاده شده است.

این خالق المان «شهدای انرژی» ادامه داد: این ایده مدتها در فکرم بود، ما به این شهدا مدیونیم و این اثر من یک اثر اجتماعی است.

رجب زاده خاطرنشان کرد: مردم به راحتی می‌توانند با این اثر ارتباط برقرار کرده و آن را درک کنند.

این هنرمند با اشاره به فراخوان جشنواره بهار فیروزه‌ای خاطرنشان کرد: ورود رشته های مختلف در جشنواره بهار فیروزه‌ای حرکت خوبی بود ولی این جشنواره نوسانی است، هرچند از نظر کمی پیشرفت داشتیم ولی از لحاط کیفی هم خوب بوده است.

خالق المان «شهدای انرژی» تاکید کرد: امیدوارم در سال آینده آثار به صورت تخصصی‌تر و با حضور رشته‌های مختلف هنری برگزار شود.

رجب زاده بیان داشت: در این جشنواره باید مراکز دانشگاهی و اساتید وارد شوند تا بتوانیم جامعه را به جلو سوق دهیم و سوالاتی را در ذهن مردم ایجاد کنیم که آنان خود در پی جواب خود باشند، زیرا کار اصلی هنرمند ایجاد سوال است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها