علیلو گفت: در سال جاری اقدام و عمل باید به صورت آشکارا در تصمیمات مسئولین دیده شود و صرفا در حرف و سخنرانی خلاصه نشود.
کد خبر: ۸۶۵۲۴۰۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی علیلو با بیان اینکه شعار سال 95 یک پیام عادی نبود، عنوان کرد: نام گذاری سال جدید صرفا یک پیام عمومی سالانه نبود بلکه درون آن پیام خاص، درد و به نوعی گلایه ای نهفته بود که همه باید به آن توجه کنند.

وی در تشریح اهمیت و لازمه اقتصاد مقاومتی بیان داشت: مهم ترین عرصه فعلی کشور، عرصه اقتصادی است، وقتی نام اقتصاد مقاومتی بر روی سالی نهاده می شود، نشان از اهمیت آن دارد و از طرفی راه نجات معیشت و عزت اقتصادی کشور در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی می باشد که باید تمام قوا به آن اهمیت بدهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: در سال جاری اقدام و عمل باید به صورت آشکارا در تصمیمات مسئولین دیده شود و صرفا در حرف و سخنرانی خلاصه نشود.

وی با انتقاد از برخی افراد که در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گام عملی برنداشته اند، ابراز داشت: هنوز بعضی ها شعار اقتصاد مقاومتی را درک نکرده و یا موفق به اجرای آن نشده اند؛ امیدوارم برخی ها که علی رغم تاکیدات رهبری اقتصاد مقاومتی را اجرا نکردند، به صورت سهوی نتوانسته باشند خواسته امام خامنه ای را عملی کنند.

این نماینده مجلس نهم پیام رهبری را هشداری جدی برای سهل انگاران دانست و خاطرنشان کرد: مجلس اقدامات خوبی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی انجام داده است، علاوه بر کمیسیون های اقتصادی و ارائه طرح های مخصوص برای اقتصاد مقاومتی، فراکسیونی قوی نیز به نام فراکسیون اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است؛ تحقیقات و مطالعات خوبی در این خصوص انجام شده و از مرکز پژوهش ها نیز با امکانات کامل دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: از دولت خواسته شده که اصل اقتصاد مقاومتی در تمامی وزارتخانه ها تبیین شود. امیدوارم هر سه قوای مجریه، مقننه و قضائیه تمام هم و غمشان این باشد که اقتصاد مقاومتی شایسته و بایسته عملی و اجرایی شود.

منبع: آناج

ارسال نظرات