مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم خطاب به کارگردانان سینما؛
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در نامه ای خطاب به کارگردانان جبهه فرهنگی انقلاب آمادگی گروه جهادی سفیران سلامت را جهت اکران آثار فرهنگی این کارگردانان در مناطق محروم کشور اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۶۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،محمد کاشانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در نامه ای خطاب به کارگردانان جبهه فرهنگی انقلاب آمادگی گروه جهادی سفیران سلامت را جهت اکران آثار فرهنگی این کارگردانان در مناطق محروم کشور اعلام کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت اقایان حاتمی کیا،دهنمکی،مهدویان و سرکارخانم ابیار

باسلام
تاریخ نشان داده هرگاه حزب الهی ها کنار هم امده اند و دست یکدیگر را گرفته اند قدرت انها،قدرت جنگ بدر شده و نفوذ کلام انها در قلب ها رخنه کرده و انها را از رخوت بیرون اورده است.

امروز که در شرایط جنگ نرم فرهنگی هستیم و دشمن همه جانبه از طریق فعالبت های سمعی-بصری روی ذهن و فکر مردم ما کار بی وقفه می کند ؛ لزوم وحدت حزب الهی ها و ایجاد معبر هایی جدید برای نشر گفتمان های اصیل انقلابی از زبان سرداران اصیل انقلابی در این جنگ تمام عیار فرهنگی بیش از پیش حس می شود.

حال باتوجه به اینکه در استانه اغاز فعالیت های نوروزی گروه های جهادی هستیم و همچنین با گوش جان سپردن به سخنان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای در رابطه با اهمیت و تاثیر گروه های جهادی در مناطق محروم به معبر و کانال جدید و دقیقی به نام اکران جهادی میرسیم که با همت گروه های جهادی می تواند به نشر گفتمان شما سرداران فرهنگی که در فیلم های شما نمود پیدا کرده کمک کند.

همانطور که میدانید گروه های جهادی که به برکت انقلاب اسلامی در مناطق محروم حضور ویژه ای را دارند دامنه گسترده ای از فعالیت ها را انجام می دهند یکی از مهم ترین این کار ها فعالیت در زمینه فرهنگی است لذا درخواست و پیشنهاد ما به شما این است که گروه جهادی سفیران سلامت بهمراه سایر گروه های جهادی استان قم آمادگی خود را برای اکران جهادی اثرات شما در مناطق محروم اعلام کرده امید است بتواند قدمی موثر در نشر گفتمان شما در مناطق محروم داشته باشد.

محمد کاشانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم

انتهای پیام/
ارسال نظرات