خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به شعار سال 95 گفت: الویت اول در دستور کاری سال 95 ، برنامه ریزی و تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۴۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، ظاهر پورمجاهد ضمن تبریک سال نو به مردم شهرستان فامنین و آرزوی سالی با خیر و برکت برای مردم شریف و متدین این شهرستان اظهار داشت: الویت در برنامه های سال 95 بر اساس نامگذاری سال به دستور مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در جهت تبیین موضوع اقتصاد در شهرستان فامنین اجرا خواهد شد و هدف ما اقدام و اجرا کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت محترم و ریاست جمهوری است.

فرماندار شهرستان فامنین تصریح کرد: بر اساس ارزشیابی از اقدامات مسئولین ادارات و پیگیری عملکردهای دستگاه های دولتی، مبنای کار در سال 95، ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه گذاری در شهرستان خواهد بود.

وی گفت: عملکردها در قالب 22 مورد اساسی پیام فرماندهی کل جمهوری اسلامی ایران، است و حتما اقتصاد مقاومتی در دستور کار معاون اول ریاست جمهوری در راستای پیام نوروزی دکتر روحانی، نیز خواهد بود و عملکردهای فرمانداری بر اساس آن تبیین می‌شود.

پورمجاهد افزود: شهرک صنعتی فامنین جایگزین بسیار مناسبی برای کشاورزی با توجه به کاهش آب منطقه و خشک شدن زمین‌های کشاورزی است و با سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی جامع برای تقویت زیر ساخت های مناسب اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان بوده و یک امر اساسی برای آینده جوانان و همشهریان فامنینی است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری و جذب افراد توانمند فامنینی برای حضور در برنامه‌های اقتصادی شهرستان تاثیر گذار است، عنوان کرد: با همت مردم و اعتماد به آینده شغلی و فعال ساختن شهرک صنعتی در راستای تقویت وضعیت اقتصادی فامنین، یک کار ارزشمند است که امیدواریم به انجام برسد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات