یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

کم کاری دولت در اشاعه فرهنگ صرفه جویی

یک استاد دانشگاه گفت: در ترویج فرهنگ صرفه جویی آنطور که باید و شاید اقدام موثری از سوی دولتمردان نشده و پیگیری این مسئله با قوت همراه نبوده است لذا این کم کاری مشکلات بسیاری را با خود به همراه می آورد
کد خبر: ۸۶۵۲۳۲۹
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

احسان کامرانی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: مصرف گرایی در ایران به شدت در حال افزایش بوده و زندگی انسان ها را دربرگرفته است.

وی افزود: مقابله با پدیده مصرف گرایی و اسراف در جامعه نیازمند فرهنگ سازی دستگاه های دولتی و مسئولان است تا مردم هم از آنها الگوپذیری کنند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تأکیدات و هشدارهای بسیاری بر ترویج الگوی ایرانی اسلامی و اشاعه فرهنگ صرفه جویی داشتند که مسئولان باید به آن توجه می کردند اما تاکنون در این زمینه آنطور که باید و شاید اقدام موثری از سوی دولتمردان نشده و پیگیری این مسئله با قوت همراه نبوده است لذا این کم کاری مشکلات بسیاری را با خود به همراه می آورد.

کامرانی در پایان تأکید کرد: مردم باید به فرهنگ صرفه جویی برسند که این مستلزم اقدامات موثر دولت در این زمینه است در غیر این صورت بحران های بسیاری را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات