خبرهای داغ:
تعدادی از دانش‌آموزان پسر بسیجی از قم با حضور در دیار عاشقان، پذیرای زائرین سرزمین نور شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۲۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسؤل اردویی سازمان بسیج دانش آموزی، از اعزام 160 دانش آموز بسیجی نخبه قمی به یادمان های هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور، در قالب طرح «خادم الشهداء» خبر داد و افزود: اعزام خادمین از شانزدهم اسفند ماه آغاز شد که طی چهار نوبت صورت گرفت.

خلیلی در خصوص فعالیت خادمین شهدا اظهار داشت: متولی برگزاری این طرح، مرکز کوله‌بار است که در معراج شهدای محمودوند اهواز مستقر می‌باشد و پس از برگزاری دوره آموزشی یکروزه، دانش‌آموزان بسیجی سه روز را به عنوان خادم، به راهنمایی و خدمات رسانی به زائرین یادمان های دفاع مقدس می‌پردازند.

وی، در خصوص پیشینه اجرای این طرح گفت: طرح خادمین شهدا از سال 1394 آغاز شده و امسال چهارمین سال اجرای آن است و دانش آموزان بسیجی نخبه پسر، پس از اعلام آمادگی و بررسی وضعیت، در قالب کاروان های 40 نفره حوزه های مقاومت برادران، از راه آهن قم به شهر اهواز اعزام می شوند.

مسؤل اردویی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، همچنین از استقبال و رضایت دانش آموزان نسبت به برنامه ها و وظایف در نظر گرفته شده برای خادمین اشاره کرد و از ابراز تمایل برای اعزام مجدد توسط دانش آموزان اعزامی خبر داد که تا حد امکان این امر در سال های گذشته محقق شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها