یکی از زائرین سرزمین نور از شهرستان تنگستان گفت: ما فقط و فقط در اردوی راهیان نور به دنبال تجدید میثاق با امام و شهدا هستیم و با تکیه بر تفکر شهدا سربازی ولایت فقیه را تمرین می کنیم و خود را آماده حضور در رکاب ولایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۱۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ ابراهیم جمالی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: امروز رهبر معظم انقلاب و نظام اهلی ما به سرباز ولایت مدار نیاز دارد و اگر بخواهیم این حقیقت رزا درک کنیم باید شهدا را بهتر بشناسیم و از سیره آنها درس بگیریم چرا که آنها بهترین سرباز ولی بودند و در آزمون الهی نمره قبولی گرفتند.

وی گفت: ما برای ماندن در مسیر شهدا نیاز به تجدید قوا داریم و این اردوی راهیان نور انرژی ما را تقویت می کند و در ادامه مسیر راهنمای و قطب نمای حرکت ما خواهد بود.

جمالی گفت: رهبر معظم انقلاب بر انقلابی گری؛ انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تاکید دارند و ما نیز باید بر این مهم توجه کنیم و بدانیم که در عصر حاضر تنها راه مقابله با دنیای کفر انقلابی عمل کردن است که اگر ذره ای کوتاهی کنیم قافیه را باخته ایم.

وی تاکید کرد: ما برای ماندن در مسیر شهدا تلاش می کنیم و دعا می کنیم که شهدا نیز ما را در مسیر خود دریابند و زمینه شهدایی ماندن ما میسر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها