خبرهای داغ:
صبح دیروز صورت گرفت:

آغاز سال نو با حضور کاروان راهیان نور استان قزوین در مناطق عملیاتی

کاروان های راهیان نور سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور در مناطق عملیاتی شلمچه و نهر خین سال جدید خود متبرک به شهداء کردند.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۰۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، آیین‌ تحویل سال نو در کنار زیارتگاه های شهداء در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد و این مناطق نیز این روزها بوی عید به خود گرفته است.
در لحظه تحویل سال جدید کاروان راهیان نور سپاه ناحیه شهرستان البرز در منطقه عملیاتی نهر خین، سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در منطقه عملیاتی شلمچه و سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک نیز در هویزه حضور داشتند.
 ‎ برگزاری مراسم متمرکز تحویل سال نو همراه با دعا و مناجات و حضور هزاران نفری زائرین در یادمان های مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس عطر و هوایی خواستی را در این قطعه بهشت ایجاد کرده بود.
رزمندگان و جانبازانی در این روز مهم به یاد همرزم های خود سفر هفت سین پهن ‎  ‎ ‎ می کنند و برخی از خانواده های شهدا نیز با شهید خود در این مکان سال جدید را آغاز کردند و به گفته این عزیزان قطعا حضور شهدا برکت را در سال جدید در پی خواهد داشت.
به راستی زیبایی را در اینجا باید جست و رنگ گلگون کفن شقایق‌های آرام و بی‌جان را باید در اینجا شست؛ در جایی که بهشت، برزخ و دوزخ هر سه را می‌توان با خاک پاکش غسل داد و معطر ساخت.
3001/ت/30


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار