فرمانده سپاه تنگستان گفت: راهیان نور بستر مناسبی است تا زایرین شهدا هر چه بیشتر با راه پر افتخار آنها آشناشوند و با دیدن صحنه های ناب از حضور الهی مردان خمینی (ره) روحیه شهادت طلبی و ایثار در وجودشان تقویت شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۳۰۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ محمد علی ملاکی در جمع زائرین سرزمین نور شهرستان تنگستان گفت: به طور حتم حضور در راهیان نور باعث خواهد شد تا هر ایرانی آزاده به گذشته و مردمان با غیرت خودافتخار کند و بر بصیرت و آگاهی اش افزوده شود.

وی افزود: کسانی که دل در گرو شهدا گذاشته و حاضر شده اند تا مدتی را در کنار شهدا س\ری کنند خالص بودن و ایثار داشتنی که شهدا با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل را تجربه کرده اند به چشم ببیند و برای حرکت در مسیر شهدا راه درست را در آینده انتخاب کند.

ملاکی خاطر نشان کرد: امروز نیاز مردم به شناخت بیش از پیش شهدا ضروری است و در زندگی روزمره و پیچ و خم های آن اگر نیم نگاهی به شهدا و سیره پاک آنها داشته باشیم راه را از بیراه بهتر خواهیم شناخت.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: با تلاش اردویی و گردشگری سپاه تنگستان زمینه حضور بیش از 400 زائر را به صورت کاروانی و قریب به 1000 زائر به صورت خود جوش در سرزمین های لاله خیز مناطق عملیاتی جنوب کشور و استان خوزستان را فراهم کردیم.

ارسال نظرات