خبرهای داغ:

جلسه بزرگداشت ميلاد کوثر، حضرت زهراي اطهر(س) در خوي برگزار شد

در راستاي برنامه ريزي پيرامون بزرگداشت ميلاد کوثر، گل واژه آفرينش حضرت زهراي مرضيه(س)جلسه بزرگداشت مقام زن و روز مادردر سپاه خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۸۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، معاون هماهنگ كننده سپاه خوي در جمع اعضاي ستاد شهرستاني هفته زن ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و سال نو، به برخي از ابعاد شاخص آن بانوي مکرممانند عفاف و حجاب ، قناعت ، دفاع از حريم ولايت اشاره کرد و گفت:آن حضرت داراي چنان مقامي بود ، که در حديث شريفي از نبي مکرم اسلام نقل شده که رضايت و خشم حضرت فاطمه زهرا (س ) ملاک و معيار خشم پيامبر اکرم (ص) و خداي تبارک و تعالي است.

سرهنگ پاسدار قهرمان عيوضلو اسلام را منشاء خير و برکت خصوصاً در زمينه ارزش و تعالي زن بر شمرد و افزود: اسلام به زنان تعالي و منزلت داد و آن ها را به جايگاه خاص خود رهنمون کرد در حالي که قبل از آن دختران را با تفکر جاهلي زنده به گور مي کردند.

وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي برگفته از اسلام ناب محمدي که يکي از شاخصه هاي اصلي آن معرفي الگوي نمونه زنان عالم که از او به ‌عنوان خير کثير ياد شده است، با احياء تفکر ديني به زن بها داده و او را درجايگاه رفيع خود مکمل مرد در راستاي تشکيل و حفظ نهاد خانواده و علاوه برآن ضمن رعايت شئونات اجتماعي بر وظيفه ارزشمند مادري، شريک يک مرد در امور سياسي ، اقتصادي و... قرار داد تا به ايفاي نقش خود بپردازد.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي نيز در ادامه با اين عنوان كه ساليان سال است جشن ميلاد كوثر از سوي بسيج جامعه زنان برگزار مي شود از تمامي نهادها و سازمانها خواستار همكار ي و اجراي برنامه به صورت شهرستاني با كيفيت عالي و در شان زهراي مرضيه شد.

گفتني است كه جشن ميلاد كوثر شهرستان خوي روز 16فروردين سال آينده به صورت شهرستاني در باشگاه ورزشي2000نفري شهيد چمران همراه با برنامه هاي متنوع و اهداي جوايز برگزار مي شود.

ارسال نظرات