ابراهیم بیرامی اهل کلاله استان گلستان گفت: از انجائیکه در دوره جنگ تحمیلی نیروهای گلستان مازندرات و گیلان در زمره لشکر 25 کربلا بودند قصد کردیم به یاد شهدای آن زمان و رشادتهای رزمندگان از هفت تپه دیدن نمائیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۷۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵

خبرگزاری بسیج مازندران، در آغاز سال تحویل 95 کاروانهای مختلفی از شهر ها و مناطق استان مازندران وارد هفت تپه قدمگاه نخست رزمندگان لشکر 25کربلا و مرکز آموزش نیروها شدند و سال جدید را فضای معنوی شروع کردند.

در نخستین دقایق سال نو شمسی خانواده ای از تپه ی یادمان شهدا دیدن می کردند که در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا اینگونه سخن گفت: ابراهیم بیرامی اهل کلاله استان گلستان هستم ، از انجائیکه در دوره جنگ تحمیلی نیروهای گلستان مازندرات و گیلان در زمره لشکر 25 کربلا بودند قصد کردیم به یاد شهدای آن زمان و رشادتهای رزمندگان از هفت تپه دیدن نمائیم.

بیرامی ادامه داد: به همراه دو کاروان وارد هفت تپه شدیم تا سال نو را در قدمگاه شهدای لشگر ویژه 25 کربلا سپری کنیم .

این بسیجی که با همسر و فرند کوچکش از مناطق دفاع مقدس بازدید داشت گفت: از هفت تپه و از رشادتهای رزمندگان و شهدای آن تعریف ها شنیدیم که اکثر نیروهایش از استان مازندران بوده اند.

وی افزود: زمان دفاع مقدس رزمندگان لشکر 25 کربلا از استان های گلستان و گیلان و مازندران بوده اند .

بیرامی در مورد ویژگی هفت تپه اضافه کرد: اولین قدمگاه لشگر 25 کربلا در جنوب بود که نیروها به محض ورود به خوزستان در این منطقه آموزش های جنگی را فرا می گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها