دکتر نجفی در پیام نوروزی سال 1395 هجری شمسی، گفت: سال 95 را به سال سربلندی، پیشرفت و رونق اقتصادی گیلان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۳۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر نجفی در پیام نوروزی سال 1395 هجری شمسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به موفقیت‌های سال گذشته و کاهش عقب‌ماندگی‌ها با تاکید بر اینکه نباید به وضعیت موجود راضی بود، گفت: با حمایت مردم  و عنایت پروردگار، گیلان را در سال 95 به استانی سربلند در بخش اقتصادی تبدیل می‌کنیم.

متن کامل پیام نوروزی دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان به شرح زیر است:

به نام خداوندی که زیباست و زیبایی را دوست دارد

فرارسیدن سال جدید را به مردم عزیز و شریف گیلان تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت، سلامت و سربلندی را برای مردم عزیزمان خواستارم.

سالی که گذشت؛ سال ملت بزرگ ایران، سال همدلی و همزبانی، اعتدال، شعور و آگاهی بود؛ سالی که به مدد پروردگار عزیز و حمایت‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب زنجیر تحریم‌های ظالمانه برداشته شد.

مردم شریف گیلان عزیز در آغاز سال 94 با حضوری پرشکوه، پذیرای رییس جمهور محبوب ایران و دولت تدبیر و امید در گیلان بودند که به خاطر همین حضور امروز شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ ملی و استانی هستیم.

مردم بزرگوار ایران و گیلان عزیز در اسفندماه سال گذشته در 2 انتخابات بزرگ شرکت کردند و بحمدا... به امید به آینده رأی مثبت دادند.

ما توفیق پیدا کردیم که تمهیدات برگزاری کنگره بزرگ 8 هزار شهید گیلانی را در اردیبهشت سال جاری فراهم کنیم .

همچنین در این لحظه روحانی از خداوند بزرگ و منان سپاسگزارم که سال گذشته توفیق خدمت به این مردم عزیز را داشته‌ام و الحمدلله به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم.

در سال گذشته به رغم محدودیت‌های شدید اعتباری با عنایات پروردگار و همراهی شما مردم گیلان توانستیم آمار بیکاری را کاهش دهیم و در شاخص‌های زیربنایی و عمرانی نظیر آسفالت راه‌ها، آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی، ساخت مدارس، سدها، بزرگراه‌ها، کنارگذرها، تولیدات بخش کشاورزی، صنعت و تجارت موفقیت‌های خوبی بدست بیاوریم و فاصله را از دیگر استان‌ها کاهش دهیم و در برخی مواردی که عرض کردم توانستیم استان برتر هم باشیم، اما با همه این شاخص‌های امیدوارکننده به وضعیت موجود راضی نیستیم.

انشاءالله با حمایت شما عزیزان و عنایت پروردگار، سال 95 را به سال سربلندی، پیشرفت و رونق اقتصادی گیلان تبدیل کنیم.

در پایان سخنم را با این بیت زیبای مولانا به پایان می‌رسانم:

نوروز بمانید که ایام شمایید/ آغاز شمایید و سرانجام شمایید

ارسال نظرات