سامانه بارشی وارد کشور می‌شود
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر و از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش پراکنده در غرب و شمال غرب شده و به تدریج گستره آن سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور را در بر خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۲۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزدبه نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرد از اواخر وقت روز جمعه از سمت شمال شرق و پیش بینی جوی پایدار طی روز شنبه در اغلب مناطق کشور از ورود یک سامانه بارشی در بعدازظهر اولین روز سال نو خبر داد.

این سامانه بارشی که بعدازظهر یکشنبه از شمال غرب وارد کشور می شود موجب بارش پراکنده در غرب و شمال غرب خواهد شد و بتدریج گستره آن سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور را در بر خواهد گرفت.
روز دوشنبه ضمن کاهش تدریجی بارش در شمال غرب و غرب کشور، برای سواحل شمالی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های البرز، مرکز و در اواخر وقت در شمال شرق کشور بارش پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی با اعلام این که روز سه شنبه در سواحل دریای خزر، شمال شرق،
جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشوربارندگی رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: از اواخر روز یکشنبه و طی روز دوشنبه با توجه به نفوذ جریانات شمالی، دمای هوا در سواحل شمالی کشور بطور نسبی کاهش خواهد یافت.

ارسال نظرات