مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در 231 امامزاده و بقعه متبرکه استان گیلان که از 28 اسفند آغاز شد، تا 14 فروردین ادامه دارد و در این راستا به زائران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۱۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری در 231 امامزاده و بقعه متبرکه استان گیلان که از 28 اسفند آغاز شد، تا 14 فروردین ادامه دارد و در این راستا به زائران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می شود.

وی معرفی امام زادگان گیلان به مسافران را یکی از برنامه‌ها در ایام نوروز عنوان و اضافه کرد: در آستانه سال جدید بیش از 32 هزار بروشور از اطلاعات امام زادگان، اماکن زیارتی و مراکز گردشگری به چاپ رسیده که بین مسافران و گردشگران توزیع می شود.

به گزارش بسیج؛ بقعه امام زاده هاشم و بقعه متبرکه سیده فاطمه (س) خواهر امام رضا (ع) در رشت، بقعه متبرکه آقاسید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه،بقعه متبرکه آقا سید محمد (ع) لنگرود، بقعه متبرکه سید ابوجعفر (ع) رودسر، بقعه آقاسید عبدالله (ع) ، امام زاده محمد و امام زاده هادی (ع) شاه شهیدان عمارلو رودبار، بقعه امام زاده ابراهیم (ع) در شهرستان شفت، بقعه متبرکه بی بی حوریه در شهرستان بندرانزلی و امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) از جمله بقاع شاخص گیلان هستند.

ارسال نظرات