مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه امام حسین(ع)گفت: با وجود این همه مشکلات در کشور اینکه برخی‌ها از همین الان به فکر ریاست مجلس بعدی باشند جای سوال دارد.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۰۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ محسن منصورسمائی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: سرانجام پس از فراز و نشیب‌های بسیار، بیشتر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند. مثل همیشه مردم ایران با عمل  به ندای رهبری لبیک گفتند و دموکراسی اسلامی ایرانی را به مدعیان دموکراسی جهان نشان دادند.

وی افزود: مردم نشان دادند هرکه را که بخواهند انتخاب می‌کنند حتی اگر به آنها انگ عقب ماندگی سیاسی بزنند. مردم کارشان را بخوبی انجام دادند، حالا نوبت نمایندگان آنهاست که خودی نشان دهند. مهم این است که وارد بازی سیاسی بعضی جناح‌ها نشوند و به فکر حل مشکلات مردم باشند و خدا را شاهد بر اعمال خود ببینند.

منصورسمائی در ادامه اظهار داشت: گاهی شنیده می‌شود برخی احزاب سیاسی  تلاش می‌کنند که فلان نفر بر کرسی ریاست مجلس تکیه بزند چون با سیاست‌های دولت همسو است یا مثلا همسو نیست، آیا این درست است؟ آیا رسالت مجلس بر این است؟


مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه دانشگاه امام حسین(ع)  در پایان گفت: با این نگاه چه مجلس با دولت همسو باشد چه نباشد در هر دو صورت کشور آسیب خواهد دید و مردم ضرر خواهند کرد. مجلس وظیفه دارد کار خود را درست انجام دهد، حالا می‌خواهد این کار با نظر دولت همسو باشد یا نباشد. با وجود این همه مشکلات در کشور اینکه برخی‌ها از همین الان به فکر ریاست مجلس بعدی باشند جای سوال دارد. آیا اینها واقعاً بخاطر رفع مشکلات مردم آمدند؟ مگر مشکل مردم را از صندلی‌های دیگر مجلس نمی‌توان حل کرد. رسالت و هدف ایجاد مجلس این است که اگر دولت کار درستی دارد انجام می‌دهد از آن حمایت کرده و در غیر این صورت جلویش بایستد که امیدواریم مجلس آینده همینطور باشد.
ارسال نظرات