دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه:

خانم فائزه هاشمی! بیرجند برای شما ساندویچ فروشی ندارد/ اجازه نمی‌دهیم فرهنگ استان را به فتنه‌گری آلوده کنید

دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه گفت: با صدای بلند فریاد می‌زنیم که خانم فتنه گر، بیرجند و خراسان جنوبی برای شما ساندوبچ فروشی ندارد.
کد خبر: ۸۶۵۲۲۰۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ سید مصطفی موسوی نژاد، دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی در گفت و گو با دانشجو در واکنش به حضور روز گذشته فائزه هاشمی در بیرجند با بیان اینکه صبح روز چهارشنبه تصاویر حضور فائزه هاشمی در بیرجند منتشر شد که باعث تعجب بنده شد، گفت: ما فائزه هاشمی را هر کجا که دیدیم فتنه ای در کار بوده است و حالا چطور شده به بیرجند سفر کرده است.

وی با بیان اینکه هنوز حضور این شخص در تجمعات غیرقانونی سال 88 را فراموش نکرده ایم، سخنان خارج از عرف و ساختارشکنانه او را در جمع آشوبگران فتنه را از یاد نبرده ایم، گفت: هنوز مصاحبه با رسانه های معاند و صحبت علیه جمهوری اسلامی که منجر به زندان رفتن او شد را هنوز از یاد نبرده ایم.

دبیر سیاسی قرارگاه دانشجویی شهید کاوه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با صدای بلند فریاد می زنیم که خانم فتنه گر، بیرجند و خراسان جنوبی برای شما ساندوبچ فروشی ندارد که به بهانه آن بیایید و این استان با فرهنگ و انقلابی را به فتنه و فتنه گری آلوده کنید، گفت: از مسئولین میراث فرهنگی به شدت گلایه دارم، مسئولان اداره کل گردشگری خراسان جنوبی مگر فتنه گری ها و ساختارشکنی های این زن فتنه گر را ندیده اید؟ چطور درهای سازمان میراث فرهنگی را به سوی این شخص باز کردند؟

موسوی نژاد با بیان اینکه جوانان مومن و انقلابی بیرجند روز گذشته با حضور در دفتر نماینده مردم بیجند و خوسف و درمیان در مجلس مراتب اعتراض خود را اعلام کردند و از نماینده خواستند که با حضور این افراد در استان برخورد کند، گفت: جوانان مومن و انقلابی بیرجند بدنبال مجوز تجمع مقابل فرمانداری بودند، اما متاسفانه مسئولان ذی ربط همکاری نکردند و خوشبختانه جوانان انقلابی ما در مقابل این بی مهری مسئولین از راه قانون خارج نگشتند و بیش از پیش پایبندی خود را به ولایت نشان دادند.


وی گفت: به مسئولان استان هشدار جدی می دهم که اگر حضور این فتنه گران در استان تکرار شود، جوانان انقلابی این استان به شکل دیگری اعتراض خود را نشان خواهند داد.
ارسال نظرات