خبرهای داغ:
مسئول مقر قائمیه سپاه استان سمنان با اشاره به تلاش خادمان شهدا در خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران مناطق عملیاتی به ویژه در مقر قائمیه گفت: خدمت رسانی به زائران شهدا یک افتخار است.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۲۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
محسن خدام در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن گرمیداشت یاد و خاطره ی همه ی شهدا به ویژه شهدای استان سمنان بیان کرد: 10نفر از استان سمنان به عنوان خادم الشهدا تا 13 فروردین به خدمت رسانی به زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب در مقر قائمیه حضور دارند.

مسئول مقر قائمیه اظهار کرد: ما با هدف ارائه خدمات به زائرین،فضاسازی،فراهم کردن وسایل مورد نیاز و کمک به زائرین به اینجا آمده ایم و همه روزه از استان سمنان در این مقر بازدید کننده داریم؛ چرا که 700 شهید استان در این منطقه حضور داشته اند.

وی ادامه داد: ما در این مدت طولانی دوری از خانواده را به جان خریدیم تا با شهدا انس بگیریم و به یقین لطف و عنایت شهدا نصیب خود و خانواده هایمان می شود.

خدام تصریح کرد: آثار معنوی این مکان مقدس تا سال بعد در روح و جان ما باقی می ماند؛باید از منش و راه و رسم شهدا در زندگی شخصی خود استفاده کنیم و آن ها را الگوی خود قرار بدهیم.

مسئول مقر قائمیه خاطرنشان کرد:کلیپ هایی که در این مناطق مقدس برای زائرین پخش می شود تأثیرات معنوی این سفر را در آن ها دوچندان می کند؛ چرا که برخی از این کلیپ ها افراد را به فکر در خصوص اعمال شخصی خودشان فرو می برد.

خدام افزود: آثار به جا مانده از جنگ تحمیلی اعم از دفتر فرماندهی در مقر قائمیه همچنان وجود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها