فاطمه و زهرا اصلانی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی سپاه استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب گفتند: آرامش حقیقی را در شلمچه درک کردیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۲۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
فاطمه و زهرا اصلانی،دو خواهر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به منطقه عملیاتی جنوب اظهار داشتند: این چهارمین باری است که در این اردوی سیاحتی و زیارتی با ذوق و علاقه ی خاصی شرکت می کنیم و هر بار نیز بر این علاقه افزوده می شود.

فاطمه اصلانی بیان کرد: هر چه بیشتر پیش می رویم؛ با زندگی و راه شهدا بیشتر آشنا می شویم و سعی می کنیم این آموزه ها را در زندگی امروز و آینده ی خود به کار ببریم.

وی خاطرنشان کرد: شلمچه آرامش خاصی را در خود داشت و ما در آن منطقه آرامش واقعی را تجربه کردیم؛ در طول این 4سفری که به این مناطق داشتیم زندگی م تحت تأثیر قرار گرفت و باعث شد از راه درست منحرف نشویم .

زهرا اصلانی نیز با بیان یک پیام به جوانان ادامه داد: به همه جوانان هم سن خودم توصیه می کنم حتما در این اردو شرکت کنند؛ چرا که ممکن است این سفر مسیر زندگی آن ها را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: جوانان باید مراقب اعمال خود باشند؛ چرا که باید پاسخگوی مشقت های شهدا و همچنین خانواده های ان ها باشند؛ خانواده های معزز شهدا برای آرامش و حفظ میهن فرزندان خود را راهی جبهه کردند بنابراین نباید آن عزیزان را از خود برنجانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها