ارتباط زنده شبکه‌های مختلف سیما با حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال

دل‌های میلیون‌ها شیفته و دلداده حضرت ثامن الحجج(ع) در لحظه تحویل سال از طریق شبکه های مختلف سیما روانه صحن و سرای بارگاه منور رضوی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۲۱۰۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، با توجه به خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان حضرت ثامن الحجج(ع) در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر در لحظات زیبای تحویل سال، پوشش این مراسم باشکوه از طریق امواج رادیویی و تلویزیونی به صورت زنده و مستقیم برای میلیون‌ها دلداده و شیفته این بارگاه نورانی انعکاس داده می‌شود.
بنابراین گزارش، طبق هماهنگی‌های انجام شده، امسال نیز همچون سال‌های گذشته شبکه‌های مختلف سیما اعم از شبکه‌های استانی و سراسری به ویژه شبکه قرآن ویژه برنامه تحویل سال حرم مطهر رضوی را به صورت زنده پخش و دل های ارادتمند به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را روانه صحن و سرای بارگاه ایشان می‌کنند.

شبکه قرآن در نظر دارد در ارتباطی زنده و مستقیم از ساعت 21 تا 24 شب سال تحویل با اجرای برنامه ویژه سال نو از حرم مطهر رضوی میهمان هموطنان و مخاطبان این شبکه باشد.

از ساعت 6 صبح تا لحظه تحویل سال به صورت زنده این برنامه به پخش برنامه‌هایی چون تلاوت قرآن کریم به صورت جمع خوانی، شعر خوانی، قرائت دعای توسل و گروه سرود خدام خواهد پرداخت.

همچنین شبکه‌های مختلف رادیویی نظیر رادیو خراسان، سراسری، قرآن، معارف، جوان و رادیوهای استانی سراسر کشور نیز در ارتباط‌های جداگانه به انعکاس ویژه برنامه لحظه تحویل سال حرم مطهر رضوی خواهند پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها