مسئول گروه جهادی تبلیغی محمد رسوال الله (ص) گفت: به همت این گروه جهادی نمایشگاه بزرگ ایثار و مقاومت در شهرستان دلگان برپا خواهد شد
کد خبر: ۸۶۵۲۰۶۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج:حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی مسئول گروه جهادی تبلیغی محمد رسوال الله (ص) اعزامی از بسیج سازندگی استان قم در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری نمایشگاه بزرگ مقاومت و ایثار در دلگان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با موضوع شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مدافعین حرم و اسلام ناب محمدی، استکبار ستیزی، گروه های تکفیری و داعش در این شهرستان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از اول فروردین ماه 95 تا ششم فروردین ماه برگزار می شود، افزود: مکان برگزاری این نمایشگاه میدان امام علی (ع) در شهر دلگان خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا نماز ظهر از نمایشگاه مقاومت و ایثار بازدید به عمل بیاورند.

مسئول گروه جهادی تبلیغی محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: این نمایشگاه از بخش های مختلف فرهنگی تشکیل می شود که در هر بخشی مسئول غرفه درباره آن توضیحاتی را به بازدید کنندگان ارائه خواهد داد.

حجت الاسلام سید علیرضا سجادی با اشاره به اینکه امورات فرهنگی تنها قسمتی از فعالیت های گروه جهادی محمد رسول الله است، بیان کرد: این گروه که اکثر افراد آن از طلاب و روحانیون اعزامی از قم هستند به فعالیتهای عمرانی در روستاهای شهرستان دلگان به فعالیت می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای این گروه جهادی تبلیغی به جای اینکه تعطیلات را در کنار خانواده خود باشند به این منطقه آمده و در میان آنان اوقات خود را به کمک به نیازمندان سپری می کنند

ارسال نظرات