خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی مهدوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی با همراهی امام جمعه شهرستان و فرماندهی ناحیه از چهار شهید روحانی شهرستان دیدار کردند .
کد خبر: ۸۶۵۲۰۴۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی مهدوی در این دیدار گفت : شهادت یکی از حقایق قرآنی می باشد که در موارد متعدد یاد شده، دارای معانی وسیع، نگرشی والا، خونی جوشان و منور و لبریز از عشق به خدا است.

وی افزود: شهیدان در تاریخ انقلاب و دوران حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقامی بس عظیم و والا داشته و همواره بر تارک آسمان افتخارات کشورمان درخشیده اند؛روح پاک آنها همچون آفتاب درخشان، گرمابخش ابعاد مختلف زندگی انسانی و اجتماعی در جامعه اسلامی امروز است و همچون مهتاب فروزان، مسیر حریت، ایمان و ولایتمداری را در زندگی بشری روشنایی می بخشد.

وی تاکید کرد: این سرمایه بزرگ که ریشه در نهضت عاشورای حسینی دارد، پس از انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب در دوران دفاع مقدس به نقطه تبلور خود رسید که می تواند قرن ها کشتی انقلاب را با صلابت و عزتمندانه در طوفان های سهمگین پیش برد.

ارسال نظرات