در راستاي گراميداشت ارزش هاي متعالي و تكريم و تجليل ازمردان آسماني، يادواره سرداران و72شهيد شمال در شهرستان خوی مسجد صاحب الزمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۲۰۰۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ حاج یعقوب صمدلویی از يادگاران8سال دفاع مقدس با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ شهادت و پیام شهدا به نسل های جوان،گفت: یکی از اهداف برگزاری همایش های بزرگداشت شهدا، انتقال پیام شهدا به جوانانی است که روزهای رشادت را ندیده اند.

وی گفت: شهدا دروهله نخست در راه انقلاب و دین خدا مجاهدت های فراوانی انجام دادند و در وهله بعدفداکاری این بزرگواران بود که امروز انقلاب را استوار نگه داشته است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: جهاد و شهادت مسیری است که همه شهدا، جانبازان و ایثارگران در آن گام گذاشتند و این مسیر، همان مسیر تعالی انسان است .

صمدلويي تصريح كرد: دوران دفاع مقدس دوراني بود كه فرمانده و بسيجي و غيره افراد هيچ معني و مفهومي نداشت وهمه با بودند اما در اين دوره زمان با نوشته «بدون هماهنگي وارد نشويد»در سردرب فرماندهان روبرو مي شويم.

فرماندهان تيپ 3لشكر31عاشورادوران دفاع مقدس در بخش ديگري از سخنان خود با گرامیداشت یاد وخاطره شهید مهدی باکری، تبیین توصیفی و تحلیلی ابعاد شخصیتی و سبک مدیریتی این سردار سرافراز دفاع مقدس را خواستار شد.

وي با بيان خاطراتي از شبهاي عمليات به ذكر خاطراتي از شهيد باكري اشاره كرد و گفت: شهید مهدی باکری به عنوان مظهر غيرت آذربايجان شناخته شده است و هميشه ورد دعايش اين بود كه خدایا از تو میخوام وقتی که کشته می شم جسدم پیدا نشه تا من یه وجب از خاک این دنیا رو اشغال نکنم و چنان مقامي در نزد خدا داشت كه دعايش مستجاب شد.

صمدلویی در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار شهید باکری اظهار داشت: آن شهید بزرگوار، پایه‌گذار سبک مدیریتی خاصی در عصرکنونی محسوب می‌شود که باید در مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی، تبیین و به صورت نظام‌مند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد .

همرزم و همسنگر شهيد باكري در پايان گفت: شهید آقامهدی از سویی در وادی مسئولیت، جدی،مصمم و سخت‌کوش بود و از سوی دیگر، در برابر مردم، صبور، متواضع و مهربان بود؛ این دو شاخص رفتاری، نمود تکریم ارباب رجوع بوده و امروز نیز باید مورد توجه حوزه های مختلف مدیریتی باشد .

گفتني است اين مراسم كه با حضور معاون هماهنگ كننده سپاه خوي، جمعي از مسئولين شهر، خانواده هاي معظم شهدا و مردم شهيد پرور شهرستان خوي به همت پايگاه هاي رضا راد و شهيد كاظمي حوزه 2شهري سپاه خوي برگزار شد .

ارسال نظرات