امام جمعه اردکان :

آشتی ما با آمریکا و اسرائیل هیچ وقت محقق نخواهد شد

امام جمعه اردکان با اشاره به اینکه امروز آمریکا و اسرائیل جزء مستکبران و دشمنان اسلام هستند گفت : آشتی ما با آمریکا و اسرائیل هیچ وقت محقق نخواهد شد .
کد خبر: ۸۶۵۱۹۹۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته به دیدار مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : در این دیدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نکات مهمی را بیان کردند که یکی از آن نکات مهم این بود که باید روحیه انقلابی در کشور بویژه در میان خواص و بخصوص در میان حوزویان و روحانیان حفظ شود .
وی گفت : ایشان افزودند ؛ این که من این همه از استکبارستیزی و مبارزه با استکبار صحبت می کنم از روی عادت نیست بلکه احساس خطر می کنم .
امام جمعه اردکان افزود : دشمنی استکبار با ملت ایران بخاطر ایستادگی در مقابل آنها و استکبارستیزی است .
وی اظهار داشت : همه ما پیرو اسلام راستینی هستیم که برگرفته از قرآن و اهل بیت است و امامان معصوم ما هیچگاه در برابر ظالمان و حکام جور کوتاه نیامدند و ما هم نباید کوتاه بیاییم .
خطیب جمعه اردکان افزود : اسلام ما در صورتی اسلام واقعی است که هیچگاه با استکبار و ظالمان کنار نیاییم و با آنها در یک صف قرار نگیریم .
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر گفت : امروز آمریکا و اسرائیل جزء مستکبران و دشمنان اسلام هستند پس آشتی ما با آمریکا و اسرائیل هیچ وقت محقق نخواهد شد .
وی افزود : ما این معارف را از اهل بیت (ع) آموخته ایم .
امام جمعه اردکان گفت : اگر شرایطی پیش می آید و مذاکره ای صورت می گیرد هرگز به معنای این نیست که ما دست از استکبارستیزی خود برداشته ایم .
وی اظهار داشت : باید این روحیه انقلابی را در میان خود و مردم حفظ کنیم چرا که حفظ این روحیه موجب سربلندی ، سرافرازی و حفظ عزت ملت ما در دنیا می شود .
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش مسافرت در ایام سال جدید به مسافران نوروزی توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند .
وی همچنین از برگزاری مراسم های مختلف در ایام فاطمیه در شهرستان اردکان تشکر و قدردانی کرد .
امام جمعه اردکان ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء از صبر و ایثار آنان تجلیل کرد .
وی گفت : انقلاب ما ثمره خون شهداء و ایثارگری خانواده های این عزیزان است .
تبریک فرا رسیدن سال نو و بیان درسهای فصل بهار و تأکید بر لزوم عبرت گرفتن از آن از دیگر مباحثی بود که خطیب جمعه اردکان در خطبه اول به آنها پرداخت .

ارسال نظرات