خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: صبح امروز یک هزار نفر از قشرهای مختلف مردم شهرستان آبیک برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۷۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
علی ملکان مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج قزوین با تبریک پیشاپیش سال نو گفت: افتخار می‌کنیم که سال جدید با ایام میلاد حضرت صدیقه کبری حضرت فاطمه(س) آغاز و مزین می‌شود.
 وی خاطر نشان کرد: هر ساله شاهد استقبال خوب مردم و به ویژه مردم شهرستان آبیک برای اعزام به کربلای ایران و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستیم .
این مسئول در ادامه افزود: امسال نیز شاهد اعزام یک هزار نفر از مردم شهرستان برای زیارت قدمگاه شهدا هستیم که امروز راهی سرزمین‌های نور شدند.
ملکان اذعان کرد: زائرین شهرستان آبیک از حوزه‌های مقاومت بسیج شهرهای آبیک و خاکعلی و نیز روستاهای قشلاق و زیاران می باشند که بیشترین اعزام از حوزه مرکزی مقاومت بسیج ثارالله شهر آبیک بوده که بیش از 300 نفر اعزام داشته است.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص اردوهای راهیان نور این ناحیه، گفت: یک راوی و یک روحانی در هر اتوبوس حضور دارند که آماده پاسخگویی به زائران شهدا و اجرای برنامه های فرهنگی در طی مسیر هستند.
وی تصریح کرد: زائران شهرستان آبیک به مدت چهار روز یعنی تا دوم فروردین ماه 95 از مناطق مختلف علمیاتی جنوب بازدید می‌کنند و سپس به شهرستان باز می‌گردند.
ملکان در خاتمه اظهار کرد: زائران آبیکی از مناطق مختلف علمیاتی جنوب ازجمله فکه، اروند رود، طلائیه، شلمچه و... بازدید کرده و بیعتی دوباره با شهدای دفاع مقدس می‌بندند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها