خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه استان قزوین با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، در راستاي استقلال ارزش‌هاي دفاع عاشورايي تأثیر گذار است، تأکید کرد: این اردو ها همچنین در ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و مقاومت انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس نقش بسزایی در تعالي اجتماعي دارد.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۷۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
محمد کشاورز  مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان کرد: باید تلاش کنیم زیارت با بصیرت و با معرفت برای زائرین ایجاد شود و همه مسئولین در این زمینه تلاش خود را انجام دهند تا بیشتر قشر جوانان را به اردوی های راهیان نور سوق دهند که می توان با برنامه های فرهنگی و متنوع این بستر را ایجاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور، در راستاي استقلال ارزش‌هاي دفاع عاشورايي و ترويج فرهنگ ايثار، شهادت و مقاومت انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس نقش بسزایی در تعالي اجتماعي دارد.
کشاورز با تأکید بر عملياتي شدن برنامه فرهنگي، ارزشي راهيان نور عنوان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی براي حفظ آثار و بركات گنجينه تمام نشدني دفاع مقدس و در راستاي حفاظت از اين ارزش‌هاي گرانقدر بوده است و باید ادامه داشته باشد.
این مسئول عنوان کرد: زیارتگاه های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مشهد شهيدان سال‌هاي جنگ تحميلي اكنون به يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي تبديل شده به گونه‌اي كه مردم، به‌ويژه جوانان و نوجوانان با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن با تجديد روحيه‌اي مضاعف، سال جديدشان را آغاز مي‌كنند.
مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه مناطق عملياتي انسان را تحت تاثير روحي قرار مي‌دهد، ابراز کرد: مناطق عملیاتی در انتقال ارزش‌هاي عاشورايي به نسل‌هاي آينده نقش تاثير‌گذاري دارد و اين اقدام كاربردي‌ترين اقدام براي انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس به نسل آينده است.
وی تأکید کرد: سفرهاي راهيان نور فرصت مناسبي برای توبه و استغفار است و همچنین تداوم حركت رزمندگان و حضور مردم تجديد عهد و پيمان با مقام معظم رهبري است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها