رزمنده دوران جنگ تحمیلی با اشاره به هجمه های سنگین دشمنان علیه نسل امروز گفت: جوانان را با آرمان های رزمندگان سال های دفاع مقدس آشنا کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۵۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
سید نظام میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از سمنان به مناطق عملیاتی جنوب در اردوی راهیان نور سمنان در مقر قائمیه بیان کرد: این مکان به دلیل حضور رزمندگان استان سمنان از تیپ 12قائم(عج) استان سمنان به نام قائمیه نامگذاری شده است؛ رزمندگان در این مکان آموزش و آمادگی برای حضور در خط مقدم را کسب می کردند و سپس رهسپار خط مقدم جبهه می شدند.

این رزمنده دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: 700نفر از رزمندگان استان که در اینجا قدم گذاشتند پس از جنگیدن در مقابل دشمن لعین به شهادت رسیدند؛همچنین آمار کل رزمندگان استان سمنان که در این مکان آموزش دیدند و حضور داشتند 4500نفر بود که شامل 12 گردان می شد.

وی افزود: رزمندگان استان سمنان همانند دیگر رزمندگان با جان و دل در مناطق جنگی حضور پیدا کردند و ه شهادت رسیدند؛جوانان باید قدر فداکاری های شهدا را بدانند و یاد و خاطره ی آن ها را در تمام لحظات گرامی بدارند.

میرعمادی تصریح کرد: به گفته امام خامنه ای زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ یناراین همگی باید تلاش کنیم تا ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها